Szorosabb együttműködésre lépett legfőbb régiós ügynökségi partnereivel a Café Communications. A hálózat kulcsfontosságú piacainak négy kiemelkedő ügynöksége, a Café Communications (Magyarország), a Comtech CAN (Csehország), a The Group (Románia) és a Walk (Lengyelország) elindította a weCAN Communications Kft.-t, amely már jelenleg is több, régiós szinten ígéretes projekten dolgozik.
A kelet-és közép európai, valamint orosz független ügynökségeket magába foglaló weCAN hálózat sokáig egy laza partneri kapcsolatra épülő ügynökségi partnerség volt. Azonban az üzletfejlesztés olyan ütemben fejlődött az elmúlt egy-két évben, hogy szükségessé vált egy szervezettebb, formálisabb struktúra kialakítása. Ennek köszönhetően indította el a hálózat kulcsfontosságú piacainak négy kiemelkedő ügynöksége, a Café Communications (Magyarország), a Comtech CAN (Csehország), a The Group (Románia) és a Walk (Lengyelország) a weCAN Communications Kft.-t, amely már jelenleg is több, régiós szinten ígéretes projekten dolgozik.
A közelmúltban a cseh, szlovák, magyar, szlovén, bolgár, román és orosz médiaügynökségi partnerek dolgoztak együtt egy régiós átfogó médiaelemzésen és stratégiai döntéselőkészítő anyagon egy német márka számára. Továbbá a cseh, szlovák, magyar, horvát, román és bolgár kreatívügynökségek részt vettek egy globális tenderben, amelyet szintén egy német cég írt ki, és amelyet a weCAN nyugat-európai társpályázója nyert meg. A következő pár hétben kezdődnek a tárgyalások a weCAN ügynökségek és a cég helyi leányvállalatai között az együttműködés konkrétumai kapcsán. (Az ügyfelekkel kötött titoktartási nyilatkozatok egyelőre nem teszik lehetővé a megbízók nevesítését.)
Emellett az OTP továbbra is a hálózat legnagyobb ügyfele: a bank marketingkommunikációs feladatait minden országban, ahol az OTP leányvállalatai jelen vannak, weCAN ügynökségek látják el.
Tapasztalatcsere a weCAN éves találkozón
Hetedik alkalommal tartotta meg évenkénti találkozóját a weCAN június első napjaiban a szlovéniai Piran-ban.
A találkozónak minden évben az a célja – azon túl, hogy értékeljük a hálózat eredményeit az elmúlt egy évből –, hogy információt cseréljünk közös ügyfelek és üzletszerzési projektek kapcsán, és hogy workshopok és best practice prezentációk mentén inspirációt szerezzünk és tanuljunk egymástól. – mondta Szarvas László, a Café Reklám Zrt. és a weCAN Communications Kft. ügyvezetője.
A weCAN tagok tekintetében a legnagyobb változás tavalyhoz képest, hogy a korábbi dél-kelet-európai médiaügynökségi partnert felváltotta a Direct Media, amely öt országban – Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Montenegróban és Boszniában– szolgálja ki a weCAN ügyfeleit médiatervezési és vásárlási területen.