A JOY 1998 májusában debütált a hazai női divatlapok egyik úttörőjeként és 2004 óta töretlenül őrzi piacvezető pozícióját. A kerek évfordulót a márka extra méretű lapszámmal és a JOY Social Media Award-dal egybekötött exkluzív szülinapi partival ünnepelte.
A JOY márka az indulástól egyet jelent a trendekkel és a világgal lépést tartó, életigenlő, önmaga fejlődésére hangsúlyt fektető, fiatal, női fogyasztók minőségi szórakozásával.
Az elmúlt 20 évben számtalan siker kapcsolódik a brand nevéhez:
- A közel 14 millió eladott magazinpéldány mellett hazánk egyik legsikeresebb vásárlásösztönző akciójának, a JOY- Napoknak a megvalósítása, amely évről évre rekord eladási adatokat és bolti forgalmat generál.
- A JOY Prix de Beauté – A szépség nagydíja, több mint 16 éve a szépségszakma ikonikus versenye, melyben több ezer kozmetikai cikk nevezett már és amely a minőség és exkluzivitás jegyében jutalmazza a kategóriájukban egyedülálló termékeket.
- Szintén a JOY nevéhez fűződik hazánk első olyan díjátadója, ahol a fogyasztók szerint a social media legnépszerűbb és leginspirálóbb véleményvezérei sorakoznak fel.
A 20 éves születésnap apropóján a JOY különleges, nagyméretű lapszámmal ajándékozza meg olvasóit, melyben a márka mindennapi életében meghatározó szerepet betöltő emberek mellett, stratégia hirdetőpartnerek is elmondják mit tett hozzá saját márkájuk kommunikációjához a glossy magazin. A joy.hu-n pedig születésnapi diy szépség és trend videókkal kedveskednek a digitális fogyasztóknak.
Balogh Edina, a JOY főszerkesztője így fogalmaz a születésnap kapcsán– „A napokban felhívtam az egyik legrégebbi előfizetőnket (szerencsére több is van), aki több mint 19 éve a lap minden egyes számát megvette. Amikor megköszöntem neki a hűségét nem csak nekem csuklott el a hangom, de neki is. Azt mondta, kötődik a JOY-hoz, a mindennapjai részévé vált, soha nem jutott eszébe, hogy valaha is lemondja az előfizetését, mert tőlünk minden hónapban olyan életérzést kap, melyet semmi mással nem tudna pótolni. Azt hiszem ez a JOY elmúlt két évtizedének esszenciáját. Hálás vagyok, hogy részese lehetek mindennek.”
A 20 éves JOY igazi influencer lovebrand; a magazinmárkák közül a legnagyobb eléréssel rendelkezik és egyben a legtöbb Facebook követővel. A szépség és divattrendekben iránymutató márka olvasói és követői között egyaránt megtalálhatóak az x,y és z generáció tagjai. Fogyasztói jellemzések alapján a márka sokszínű, inspiráló, nyitott és pozitív. A JOY társadalmi érzékenységét kifejezi, hogy a JOY- Tündér jótékonysági programmal évről évre már több mint 8 millió Ft-tal támogatta különböző alapítványok munkáját. A márka hatókörébe közel 1,1 millió* fogyasztó kerül be havonta.