Kétfordulós, meghívásos tenderen választotta ki a Generali Biztosító a brand magyarországi márkakommunikációjáért felelős kreatív ügynökségeket. A társaság több évre szóló, hosszú távú megállapodást kötött az UP Advertising és a Cluso ügynökségekkel.
A két ügynökség a jövőben megosztva dolgozik a biztosító marketing-kommunikációs kampányain, főbb feladataik közé a prevenciós-, image- és termék kampányok kreatív kidolgozása, megvalósítása tartozik.
A Cluso már korábban is segítette a pénzintézet marketing-kommunikációját: ők jegyzik a Generali Előrelátó kármegelőzési VR kampányt, valamint a jelenleg is futó cyberbiztonsági kampányt.
Az újonnan kiválasztott ügynökség, az UP Advertising a hagyományos ügynökségi sémákat felszámolva újragondolta működését, és az idei évtől úgynevezett hub-struktúrában folytatja. Az új felállásban mindig az aktuális feladathoz és az ügyféligényekhez igazodva hoznak létre kreatívcsapatokat. Az ügynökség ehhez tucatnyi külsős szakemberrel – szövegírókkal, grafikusokkal, art directorokkal, accountokkal, stratégákkal, fejlesztőkkel – kötött hosszú távú stratégiai megállapodást. Így amellett, hogy az irányítás és a teljes kreatív koordináció házon belül marad, az aktuális projektre mindig egy dedikált szakembergárdát képes összeállítani az ügynökség.