A vezetékes szolgáltatások kiemelkedő teljesítménye mellett az üzleti és a mobilszegmens sikerei, valamint a folytatódó hálózatfejlesztések járultak hozzá a vállalat sikereihez.
Az összes üzletág erős teljesítményének eredményeként 6,1 százalékos árbevétel-növekedésről és emelkedő előfizetés- és ügyfélszámról számolhat be a UPC Magyarország 2018 második negyedévében. A kiváló üzleti eredményeket a továbbfejlesztett ajánlatok és a kibővített készülékportfólió sikere, illetve az üzleti és a mobilüzletág kimagasló teljesítménye alapozta meg. Az országszerte, de különösen a monori régióban folytatott dinamikus hálózatfejlesztéseknek köszönhetően egyre több ügyfél számára érhetők el a UPC szupergyors hálózatán nyújtott innovatív szolgáltatások.
A vezetékes és mobil-előfizetések száma a második negyedévben 2,1 millió fölé emelkedett. Június végén 680 300 széles sávú internet-előfizetést tartott számon a UPC, ami 35 100-zal haladta meg az egy évvel korábbit. Emellett a digitális és analóg televízió-előfizetések száma is 14 600-zal nőtt, így a negyedév végére elérte a 687 700-at. Jól teljesítettek a telefonszolgáltatások is: miközben a vezetékes telefon-előfizetések száma – egy év alatt 56 900-zal növekedve – a második negyedév végén már 652 700 fölött járt, ugyanebben az időszakban a mobil-előfizetések száma 24 300-zal nőtt, és így elérte a 99 000-et.
A UPC – részben saját forrásból, részben a kormányzat Szupergyors Internet Programjának segítségével – meglévő szolgáltatási területén és új településeken is tovább folytatja hálózatának fejlesztését, különösen a monori körzetben. 2018. június végén országszerte 1 807 300 háztartásban voltak elérhetők a UPC szolgáltatásai, amely 58 800-zal több, mint egy évvel korábban. A lakossági és üzleti ügyfelek száma pedig meghaladta a 859 400-at.