Az OTP Egészségpénztár megbízásából a Café PR által tervezett és megvalósított A munka nem várhat kampány elnyerte az idén 15 alkalommal meghirdetett International Business Awards, arany Stevie Awards fokozatát.
Az OTP Egészségpénztár 2017 tavaszán indult kampánya, a 2016-ban megkezdett stratégiát folytatva, az egészségügyi öngondoskodás fontosságára hívta fel a figyelmet. Ezúttal az állami egészségügyi intézményekben tapasztalható hosszú és kiszámíthatatlan várakozási idők és a munkaidő összeegyeztetésének kihívásaira helyezve a hangsúlyt.
A Munka nem várhat kampány koncepcióját, insightját az Café PR az OTP Egészségpénztár adataira, valamint az OTP Öngondoskodási Index eredményeire alapozva alakította ki.
A kutatás rámutatott, hogy bár a lakosság az egészségügyi öngondoskodást kiemelten fontosnak tartja, mégis kevesen rendelkeznek ilyen célú megtakarítással. Ugyanakkor évről évre többen és többen költenek magánegészségügyi kezelésekre.
Az insight alapú kampány részeként a Café Communications bevonásával kialakított kreatív koncepcióban az OTP Egészségpénztár a várótermi várakozás nehézségeire hívta fel a figyelmet. Emellett a kampány során a folyamatos sajtómunka mellett a Sportkórház betegei találkozhattak Magyarország első „VR várójával”, ahol az érdeklődők egy VR-szemüveg segítségével üthették el a várakozás perceit.
A zsűri értékelésében kiemelte a téma relevanciáját, a megközelítés újszerűségét, valamint a kampány mérhető üzleti eredményeit méltatta.
A 2017 májusa és októbere között futott kampány korábban a régió legnagyobb PR versenyének számító Eventiada Awardson, 11 ország 1000 pályázója között nyerte el az első helyet a Best Public Awereness Campaign kategóriában, valamint döntőbe jutott a SABRE Awardson is.
A kampány hatását jól mutatja, hogy 2017-ben, alig egy év alatt 36 százalékkal emelkedett az OTP Egészségpénztárhoz érkező egyéni befizetések összege. A kampány, és ez a tendencia az idei évben is folytatódott.