Új, karrier fókuszú kiadvánnyal jelentkezik a NEW technology magazin, hogy elősegítse az ipari vállalkozások számára a fiatalabb generációk elérését. A kiadvány évente kétszer jelenik meg, a két legnagyobb ipari kiállítással egy időben. Idén az Automotive Hungary kiállításon debütál októberben.
A szaklap már az indulásakor megfogalmazta, hogy kapocs szeretne lenni a felsőoktatási intézmények hallgatói és a technológiai cégek között. Ennek egyik jelentős állomása a műszaki tematikájú karrier kiadvány elindítása, amellyel a lap munkatársai célzottan a fiatal munkavállalókhoz, valamint az egyetemi és főiskolai hallgatókhoz kívánnak szólni.
„Napjainkban nagyon sokat lehet olvasni arról, hogy az ipari vállalkozások folyamatosan küzdenek a munkaerőhiánnyal, amely sokszor gátja is lehet egy-egy cég fejlődésének. A legnagyobb kihívásnak partnereink többsége azt nevezte meg, hogy nehezen tudja elérni az Y és Z generációt. Az online világban gyorsan elvesznek az üzenetek, ezért döntöttünk úgy, hogy egy, kifejezetten a fiatalabb munkavállalók számára készült kiadvánnyal jelenünk meg a legnagyobb ipari kiállításokon” – mondta Czakó Miklós, a NEW technology főszerkesztője.
A Green Edge Media Group az év elején robbant be a műszaki lappiacra a NEW technology magazinnal. A kéthavonta megjelenő, széles spektrumból merítő műszaki szaklap az ipar legfőbb területeinek áttöréseire, a legújabb trendekre és innovatív vállalatok újdonságaira fókuszál.