Visszatért a BrandMania, az első őszi adás rögtön egy nagyon aktuális témával, a legfrissebb borpiaci trendekkel foglalkozik, a stáb saját testi épségét sem kímélve vetette bele magát a Budapest Borfesztivál forgatagába, hogy mindent megmutasson, amit a témáról tudni érdemes.
Idén már a 27. Budapest Borfesztivált rendezték meg a budai Várban, ezúttal a balatoni borászokra és boraikra, illetve a térség gasztronómiájára helyezték a hangsúlyt a szervezők. A BrandMania stábjának Zilahi Zoltán, az esemény főszervezője elmondta, hogy az elmúlt években sikerült megújulniuk, és még több szakmai, valamint kulturális eseménnyel gazdagítaniuk a programot. Ma már a rendezvénynek nemzetközi ismertsége van, hés idén már 160 borászattal volt szerződésük, de akadtak más közvetítőn keresztül megjelenő bortermelők is. A négy rendezvénynap alatt átlagosan 40-50 ezer látogató is megfordul a várban.
A BrandMania legújabb adásából kiderül az is, hogy a nagy üzletláncoknak miért fontos egy ilyen esemény, illetve az is, hogy milyen borok felfutására lehet számítani a közeljövőben. A műsorban megszólal Heiszler Gabriella, a Spar ügyvezető igazgatója, és Barczy-Elek Ágnes, az Auchan beszerzési vezetője is.
A műsorból azt is megtudhatják, hogy mennyire sikeresek a magyar borok külföldön, és azt is, hogy van-e utánpótlás a borász szakmában. A lehetőségekről beszélt a BrandMania stábjának Borbély Tamás borász, a borfesztivál egyik résztvevője, Bujdosó Daniella, a Bujdosó Pincészet családtagja és a balatonlellei Konyári Pincészet marketing- és rendezvénymenedzsere, Csizmadia Dávid
A BrandMania legújabb adása a borok mellett a fenntarthatóság és a környezetvédelem kérdésével is foglalkozik.
A BrandMania ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vasárnap délelőtt az RTL II-n, vagy az RTLMost.hu-n.