2018 novemberében kezdődik a következő képzés, a toborzás már folyik. Az akadémisták Magyarország legnagyobb médiaügynökségi csoportjánál szerezhetnek gyakorlatot.
Idén márciusban indította el első alkalommal MediaAllStar nevet viselő új képzését a GroupM Akadémia, és a pályázók oldaláról tapasztalható érdeklődés, valamint a piaci igények alakulása nyomán újból keresi azokat a tehetségeket, akik érdeklődnek a médiatervezés és -vásárlás iránt, és a képzést követően szívesen dolgoznának és fejlesztenék magukat a GroupM médiaügynökségi csoportban. A toborzás már zajlik, október 19-ig lehet jelentkezni a képzés honlapján.
A GroupM Akadémia célja, hogy a tehetséges pályakezdő és felsőoktatásban tanuló fiatalok számára még vonzóbbá tegye a marketing szakmát, és persze támogatást nyújtson az iparág folyamatos munkaerőhiányának enyhítéséhez. A program egyik különlegessége, hogy a képzés során a hallgatók mindvégig fizetést kapnak, és az azt elvégző legtehetségesebb fiatalok számára a GroupM ügynökségek munkalehetőséget biztosítanak.
„A digitális gyakornoki programunkból már a negyedik kört zárjuk le októberben, és eközben eljött az idő egy újabb médiatervező-vásárló képzésre. Olyan fiatalokat várunk, akik szívesen dolgoznának nagy márkák kampányain, érdekli őket a marketingkommunikáció üzleti része, és nem ijednek meg a számoktól, sőt! Az első MediaAllStar alkalmával azt láttuk, hogy bár a hozzánk jelentkező Y és Z generációs jelöltek értelemszerűen az internetről tudnak a legtöbbet ’civilben’, teljesen nyitottak voltak arra, hogy a többi médiatípust is mélységében megismerjék. Szóval én megint sok lelkes jelentkezőre számítok, akiknek intenzív, mély tudásátadást ígérünk, sok izgalmas kihívást és persze jó társaságot” – mondta el Török Diána, a GroupM Head of Digital Future munkatársa, a képzés vezetője.
További részletek és jelentkezés a MediaAllStar gyakornoki program honlapján.