- Hirdetés -

Megújult a Person

|

A fennállásának tizedik évfordulóját tavaly ünneplő Person megújult márkával és arculattal jelentkezik: az új Person brand alapját az ügyfélközpontú, erős márkaüzenetek adják, amelyek a cégcsoport teljes működésére kihatnak. A Person az elmúlt évben a teljes cégstruktúráját átalakította, illetve portfólióját is bővítette: PR-ügynökségből komplex szolgáltatást nyújtó, integrált kommunikációs ügynökség lett – az új márkával azonban újabb korszak is indul a cég életében.

A 2007-ben alapított Personnál az évek során számos fejlesztés történt: az egykor kizárólag PR-ra és social media megoldásokra fókuszáló ügynökség az ügyféligényeknek megfelelően ma már integrált megoldásokat nyújt a stratégiai tervezéstől egészen a kivitelezés utolsó lépéséiig. Fennállásának tavalyi jubileuma alkalmából a cég struktúráját és portfólióját egyaránt megváltoztatta: Sziget Ágnes vezetésével dedikált csapat foglalkozik a stratégiai tervezéssel és munkáltatói márkaépítéssel, míg a kreatív koncepciók, a PR és online megoldások, valamint a rendezvények koordinációjáért Antik Dalma, az ügynökség operatív vezetője felel. Az átszervezés sikerét bizonyítja, hogy az elmúlt egy évben olyan nagy nevű ügyfelek döntöttek az ügynökség mellett, mint a Budapest Airport, a Porsche Hungária, valamint a Telekom. Az új megrendelők mellett számos nagyvállalat dolgozik hosszú ideje a Personnal: többek között a Coca-Cola HBC, a Generali, a HB Reavis, a Bátor Tábor és a 3M is évek óta az ügynökség állandó megbízói.

A hatékony és összehangolt munkavégzés érdekében az ügynökség vezetői csapata külön fejlesztési programban, a munkatársak pedig rendszeres tréningeken vesznek részt. A nemrég bevezetett objektív teljesítményértékelési rendszer a munkatársak értékelése mellett az ügyfelek visszajelzéseiből is építkezik, így az újabb fejlesztéseket valóban az ügyfelekre szabva tudják megvalósítani. “Hiszek abban, hogy csak tudatos építkezéssel tudunk reagálni napjaink elképesztő tempójú fejlődésére. A vállalatoknak hatalmas versenyben kell helytállniuk, miközben a szakképzett munkaerőhiány globális probléma, amire szolgáltatóként is reagálnunk kell” – összegezte Hampuk Richárd, a Person Group vezetője. “Azon dolgozunk, hogy a Person a legjobb ügynökség legyen a piacon: és ezt segíti, hogy az új szerkezetünknek köszönhetően szakembereink tényleges együttműködést tudnak létrehozni, nem csak egy-egy részfeladatra reagálnak. Ezzel valódi terhet veszünk le partnereink válláról” – tette hozzá Hampuk Richárd.

A megújult Person brand öt különálló, erős stratégiai pillérre épül, amelyek pontos és egyértelmű alapot adnak az ügynökség működésének és szakmai irányainak. “Úgy gondoljuk, hogy ezek az átgondolt, konkrétan megfogalmazott elvek a kultúránk és működésünk alapjai, hiszen ezek azok, amelyekre bármilyen körülmények között támaszkodhatunk és ha teljesülnek, akkor egészen biztosan biztosíthatjuk ügyfeleink elégedettségét” – mondta Richárd.

A megújult Person márka pillérei megtalálhatók az ügynökség megújult weboldalán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...