Idén első alkalommal szervezett munkáltatói márka aktivitást a cég a DreherFeszten. A Dreher Inside névre keresztelt munkáltatói márkát építő sátor az esti zenei programok előtt várta az érdeklődőket.
A sátorban a sörgyár játékos formában, erre az alkalomra kidolgozott programokkal mutatta be az egyes szakterületek tevékenységeit és a látogatókat az adott szakterület munkatársai vezették végig az állomásokon, akik így megismerkedhettek a Dreher marketing, HR, logisztika, értékesítés, pénzügy és a gyártás részlegével is.
„Noha nem volt célunk a közvetlen toborzás, inkább csak a figyelemfelkeltés, a kedvcsinálás és a játék a fesztivál zenei része előtt, örömmel láttuk, hogy a várakozásokat messze felülmúló volt az érdeklődés, több száz résztvevő járta végig az egyes szigeteket a sátorban” – mondta el a rendezvénnyel kapcsolatban Kreiter Éva, a Dreher HR igazgatója. Hozzátette, azért érezték fontosnak, hogy minden szakterület megmutatkozhasson, mert ezeknek a területeknek a teljesítménye együttesen eredményezi azt, hogy a Dreher piacvezető pozíciót tölthet be a sörpiacon.
A Dreher Inside hamarosan a sörgyár falain kívül is bemutatkozik, november 7-én délután az Ankertben vehetnek részt a rendhagyó programon az érdeklődők és az álláskeresők.