Az Air France bemutatta új Economy és Premium Economy kabinkollekcióját. Az új kollekció 15 db Airbus A330 gépen lesz elérhető 2019 januárjától. Az átalakulás keretein belül új színösszeállítást kaptak a kabinok, valamint új kiegészítő termékek és szolgáltatások lesznek elérhetőek a légitársaság hosszútávú járatain.
Az Economy ülések ezentúl még nagyobb kényelmet nyújtanak:
- több hely a karfák között (44 cm)
- 118°-ig dönthető ergonomikus habbal párnázott ülésekben
- 79 cm-es lábtér
- nagyobb lehajtható tálcák, és szélesebb, új generációs 29.8 cm-es 16:9 képarányú érintőképernyők
Továbbá a kényelmet az újfajta megjelenés és kiegészítők támogatják. A fedélzetet Air France logóval ellátott, mélykék monokróm anyagból készített kabin párnák és fejtámlák díszítik. Az Air France ikonikus élénk piros színű takarói és az úticélnak megfelelő, válogatott éjszakai szemfedők biztosítják a komfortos utazást.
A fülhallgatóval, 2 USB csatlakozóval és egy különálló konnektorral felszerelt Economy üléseket az utasok könnyedén használhatják, így kihasználva a széleskörű szórakoztatási lehetőségeket. Wi-Fi-n keresztül pedig egész úton kapcsolatban maradhatnak a külvilággal.
A Premium Economy kabinokban az elegancia és a privát szféra megteremtése kap fő szerepet.
Kényelem mindenek felett, az Airbus A330-as gépekben:
- 130°-ig dönthető kagyló alakú ülések
- szélesebb ülés (48.3 cm)
- 102 cm-es ülésmagasság
- különböző testformákhoz igazítható deréktámasz
- további tárhely
- szélesebb lábtartó
- a legújabb generációs 33.9 cm-es HD képernyő
- puhább üléspárnák és szélesebb bőrkarfák
Ezen kívül az Air France minden hosszútávú repülőútra piros színű párnákat és mélykék takarókat biztosít.
Az új üléseken és az új Economy és Premium Economy színrendszeren kívül az Air France további apróságokkal kedveskedik utasainak.
Rögtön a fedélzetre érkezés után az utasok egy oshibori-val* tisztíthatják meg kezüket. Az aperitifidőben pedig a légiutas-kísérő személyzet egy pohár pezsgőt szolgál fel.
A repülés során az ételt egy új, púder színű, fekete háttérrel ellátott Eugeni Quitllet által tervezett öko terítékben szolgálják fel. A lehajtható tálca pedig egy új design elemmel, az Air France logójával egészül ki.
Azokon a járatokon, amelyek 8,5 és 10,5 óra repülési idő közé esnek, a vendégek egy finomságokkal teli „Bon Appétit” reggeli csomagot kapnak, amit elvihetnek, vagy rögtön elfogyaszthatják a fedélzeten. Köszönetképp pedig érkezéskor minden utas kap egy kis francia édességet.
*Egy japán hagyomány inspirálta, vendégüdvözlő kis méretű kéztörlő, mellyel az utasok felfrissíthetik kezüket.