Kibővített AlzaShowroom-ot nyitott Budapesten az Alza.hu, a társaság várakozásai szerint a magyarországi forgalmuk az év végére eléri a tízmilliárd forintot.
Az Alza Közép-Kelet-Európa legnagyobb online kereskedője, a cseh piacon 24 éve van jelen. 2017-ben éves forgalma elérte a nettó 820 millió eurót (255 milliárd forint). A cég alkalmazottainak száma meghaladja az 1500 főt, több mint 200 000 terméket kínál az Európai Unió országaiban, szupermodern logisztikai megoldásokkal áll vásárlói rendelkezésére. A vállalat AlzaShowroom-okat és üzleteket működtet Ausztriában, Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, de internetes oldalairól az Európai Unió valamennyi országából lehetséges a rendelés.
“Célunk a kitűnő vásárlói élmény biztosítása. Élvonalbeli termékeket kínálunk, az összes szuper innovációt és persze egyedülálló szolgáltatásokat, többféle kiszállítási módot valamint professzionális tanácsadást. Arra törekszünk, hogy vásárlóink termékeinket és szolgáltatásainkat a lehető legkönnyebben és leggyorsabban tudják megvásárolni” – nyilatkozta Jaromír Řánek, az Alza.cz üzletfejlesztési igazgatója.
A magyarországi forgalom 2018 végére eléri a 10 milliárd forintot. Az Arukereso.hu oldalon a vásárlók nagyon magasra, 5-ből 4,5-re értékelték az Alza.hu webáruházat.
A budapesti bemutatótermet több mint 2 millió eurós befektetéssel hozták létre. A vásárlók a kétszintes üzletben 1500 csúcsterméket tekinthetnek meg, 15 000 termék pedig azonnal elérhető a raktárról. A showroom kiemelt területei a VR, azaz a virtuális valóság szektor, az Intel Gaming zóna, a Microsoft XBOX és PS4 zóna, az Alza SmartHome és a jövő termékei. Öt új AlzaBoxot is kihelyeztek a vevők számára. Ezek az önkiszolgáló csomagmegőrzők a hét minden napján 24 órában elérhetők.