Különböző iparágból nyert ügyfelet az elmúlt időszakban az Armadillo: intralogisztika, szárazépítés, szálloda- és gasztro, valamint újrázik a kulturális szegmensben.
Meghívásos tenderen nyerte el a raktár-automatizálással, intralogisztikával foglalkozó QLM bizalmát az Armadillo. A tender része volt az éves marketingterv kidolgozása, majd azok teljeskörű kivitelezése, melynek fontos eleme volt az arculat és a weboldal újratervezése, a social media csatornák felállítása, menedzselése. A marketing-tanácsadás mellett a megbízás image és employer branding videók készítésére, natív hirdetések tervezésére, médiatervezésre és vásárlásra, adwords hirdetések kezelése, valamint kiállítási stand tervezésére és kivitelezésére szólt.
Szintén meghívásos kiválasztással nyerte az Armadillo a Danubius Hotel Helia szálló teljeskörű közösségimédia-komminikációját, valamint az itt működő, de külön brandként kommunikáló Yello Bistro Bar weboldal dizájntervezését és fejlesztését, valamint a facebook és instagram kommunikációját.
Új – visszatérő – ügyfél római-parti ügynökségnél a Rigips (Saint-Gobain). A social media csatornák menedzselésére, kommunikációjára kapott megbízást az ügynökség. Emellett stand dizájn tervezésre és építésre, valamint vezető pozícióban dolgozó munkatársakat bemutató employer branding kisfilmek készítése is a feladatok között szerepelt.
A három új megbízás mellett a meglévő ügyfelek közül is akadt olyan, aki újabb bizalmat szavazott a budapesti ügynökségnek: az előző évek sikerei után a 2019-es szezonban is az Armadillo kapta a megbízást a Szegedi Szabadtéri Játékok marketing- és médiatervezésére – emellett folyamatosan készít a budapesti ügynökség grafikai, kreatív anyagokat a kulturális eseményre.