- Hirdetés -

Az X-Faktor és a Sztárban sztár vezeti a nézettségi toplistát

|

Több nézőt vonzott az X-Faktor mint egy héttel korábban. A TV2 új műsorai közül erősen kezdett a Sztárban sztár, a Ninja Warrior és A legbátrabb páros. A MasterChef Junior viszont nem sok nézőt érdekelt.

Az elmúlt hét végre hozott valami változatosságot a két legnézettebb kereskedelmi csatorna versenyébe. A TV2 minden estére készült valamilyen új, saját gyártású műsorral, s ezek révén a korábbi héthez képest erősödtek is. Viszont a 18-49 éveseknél és főműsoridőben még így is őrzi a vezető helyét az RTL Klub. Szám szerint a korábbi héthez képest az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 0,9 százalékponttal csökkent, a TV2-é 2,4 százalékponttal nőtt.

A TV2 nyerte a hétfő, a kedd és a vasárnap estét, a többit pedig az RTL Klub húzta be. Különösen nagy volt az RTL Klub előnye a szombati főműsoridőben (RTL Klub: 26,5% vs. TV2 5%). A TV2 számára pedig a vasárnap hozta a legerősebb share-t (TV2 16,1% vs. RTL Klub: 10%).

41. hét / 40. hét / 39. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,8% / 16,7% / 16,1%
TV2 – 11,5% / 9,1% / 9,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (41. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
RTL Klub
Híradó – 19% (21%)
Survivor – 17,4% (17,6%)
Barátok közt – 15,2% (15,3%)
Éjjel-nappal Budapest – 15,1% (15,9%)

TV2
Tények – 16,4% (14,8%)
Ninja Warrior – 16,3%
A legbátrabb páros – 15,9%
Bogaras szülők – 13,9%
Mit tenne a gyereked? – 10,4% (két nap átlaga)
Sztárok és párok – 7,8% (két nap átlaga)
Csak show és más semmi – 10,2%
Korhatáros szerelem – 11,5%

Az RTL Klub hétköznap esti műsorai esetében csak minimális csökkenés látszik. Gyakorlatilag hozták azt, amit a korábbi héten. A TV2-n a Tények utáni sávban a korábbi héten a Masterchef VIP 11,3 százalékos, a Piramis 5,6 százalékos közönségarányt ért el. Nyilván az új struktúrában ezeket illet felülmúlni, ami egyes napokon sikerült, más napokon nem annyira.

Ebből a szempontból hétköznap a hétfői Ninja Warrior és a keddi A legbátrabb páros teljesített a legjobban. Mindkét produkció közönségaránya magasan meghaladta a TV2 főműsoridős csatornaátlagát. Szintén efölött teljesített a keddi Bogaras szülők, valamint pont a csatornaátlagot hozta a Korhatáros szerelem második évadjának első része.

A Mit tenne a gyereked? és a Csak show és más semmi kicsit az átlag alatt maradt, a leggyengébb startot pedig a Sztárok és párok című műsor vette a hétköznap esti TV2-s újdonságok közül.

A hét legnézettebb műsora a 18-49 évesek és a teljes lakosság körében is az X-Faktor volt. Ez a kereskedelmi célcsoportnál 543 ezer, a teljes lakosságnál 1,29 milliós nézőszámot jelentett, azaz a korábbi héthez képest még erősödni is tudott a tehetségkutató.

Mindkét célcsoportnál a TV2-n vasárnap este műsora tűzött Sztárban sztár volt a második legnézettebb produkció, ami a 18-49 éveseknél 281 ezer, a teljes lakosságnál 845 ezer nézőt érdekelt.

A korábbi évekkel ellentétben az X-Faktorral és a Sztárban sztárral párhuzamos műsorsávokat nem próbálták megúszni egy-egy filmmel a versenytársak. Mindketten saját gyártású tartalmat küldtek csatába, bár lehet, hogy jobban jártak volna egy filmmel. Az X-Faktorral szemben a TV2 futó MasterChef Junior ugyanis nagyon elvérzett, mindössze 5,2 százalékos share-re futotta az erejükből. Az már – az RTL Klubon sugárzott – Szenzációs Négyes eddigi nézettsége alapján is látszott, hogy ezzel a formátummal talán egy kicsit mellényúlt a csatorna. Most pedig a Sztárban sztárral még meg is forgatta bennük a kést a TV2, a Szenzációs Négyes ugyanis csak 10,7 százalékos közönségarányt hozott. A Szenzációs Négyesnél még az RTL Klub csütörtök késő esti orvosos sorozata, a Doktor Murphy is több nézőt vonzott a 18-49 évesek körében.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...