A New Wawe MediaGroup csapata nyerte az ADRun stafétabajnokságot. A reklám-, és kommunikációs ügynökségek számára első alkalommal meghirdetett váltófutás része volt a BSI (Budapest Sport Iroda) égisze alatt megrendezett 33. SPAR Budapest Maraton fesztiválnak. Összesen 15 nevezést adtak le, egy ügynökségtől több csapat is indulhatott.
A legsportosabb hozzáállása a New Wawe Media Group-nak volt, 24 munkatárssal indultak a 4x2km-es váltóban! Az ügynökség minden szervezeti egysége képviseltette magát a váltócsapatokban, összesen hat csapattal startoltak, a leggyorsabbak is ők voltak. Íme az összesített eredmények:
„Nagy örömmel tapasztaltuk az ügynökségek lelkesedését az ADRun iránt. A futás népszerűsége ismét bebizonyosodott, reméljük jövőre még több csapat jelentkezik, hiszen itt minden résztvevő nyer. A kiválasztott táv teljesítése sikerélmény, maga a program pedig az egyik legjobb csapatépítő az egészséges életmód jegyében. A jótékonysági célú felajánlást külön köszönjük!” – fogalmazott Kocsis Árpád, a BSI ügyvezető igazgatója.
A BSI a nevezési díjak 10%-ából létrehozta az „ADRun Alap”-ot, amelyet a legjobban teljesítő (legtöbb pontot szerző) ügynökség szabadon használhat fel. Csak egy kikötés van: olyan lehetőségre kell fordítani a nyereményt, ami a csapatok közti előrelépést, a szakmai fejlődését segíti elő – legyen szó egy study tour-ról egy kedvenc városba; részvétel egy szakmai eseményen. A New Wawe Media Group ezt a nyeremény összeget felajánlotta a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat javára.