Az adott brand értékei mellett a vállalati kultúrát is fontos szem előtt tartani a sikeres márkaépítés érdekében – mondta el az mmonline.hu-nak adott interjúban Pantl Péter, a HELL Energy Magyarország Kft. marketingigazgatója. A november 14-16. közötti Marketing Summit második napján megrendezett Marketing Masters-en előadást tartó szakember beszélt arról is, hogy mivel tudták meggyőzni Bruce Willist, hogy szálljon be a kampányukba.
– Véleménye szerint mi jelenti a legnagyobb kihívást most a marketingesek számára?
– Megtalálni azokat a csatornákat, amelyekkel a leghatékonyabban érhetjük el a fogyasztókat.
– Igazán nagy dobás volt, hogy Bruce Willist sikerült megnyerni a HELL népszerűsítésére. Mivel érték el, milyen eredményeket hozott a kampány?
– A HELL íze győzte meg első körben, hiszen a tárgyalás megkezdése előtt kért több kartonnal a HELL-ből és miután megkóstolta, jelezte felénk, hogy folytathatjuk az egyeztetést. Emellett meggyőző volt számára a brand sikere is, amit az elmúlt 12 évben ért el.
– Mitől lehet eredményes egy márkaépítés, mire kell nagyon odafigyelni?
– Fontos szem előtt tartani a márka és a cég értékeit, és azt a vállalati kultúrát, amely sikeressé tette a brandet.
– Elárulja, hogy miről beszél majd a Marketing Masters-en? A programban egyelőre csak annyi szerepel, hogy HELL Energy esettanulmány.
– Világsiker Magyarországról, avagy miért Bruce Willist választotta a HELL ENERGY?
Pantl Péter a Marketing&Media magazin idei, a legsikeresebb hazai marketingkommunikációs vezetőket bemutató 50-es rangsorában a 10. helyen végzett.