- Hirdetés -

Tíz éve ez a glamúros nők kedvence a digitális térben

|

Divathírek, sztárhírek, beauty újdonságok és shoppingtippek – a Glamour.hu alappillérei. A divatoldal tíz éve inspirálja fiatal követőit, mára pedig mobilon a leglátogatottabb a hazai online stílusmagazinok szegmensében: 2018. május-október között több mint 560 ezren látogatták meg mobilon a Glamour.hu-t (RU adatok – Mobil/Tablet, forrás: DKT). x

„Nagyon szeretek együttműködni a Glamour.hu-val, hiszen a célcsoportunkat itt tökéletesen elérjük, mindig kreatív ötletekkel segítik a megvalósítást. Idén a párizsi fashion weeken is vendégünk volt a Glamour szerkesztője, az ott készült online tartalmak, összefoglaló kisfilmek a magazin profizmusával készültek, maximálisan képviselték a márka értékeit, tökéletesen adták vissza a divathét különleges hangulatát. A Glamour.hu-val most először valósítottuk meg közös projektünket, a beauty squadot, amikor különleges környezetben egy kisfilmet forgattunk beauty bloggerekkel a termékek népszerűsítésére. A kreatív koncepció és a megvalósítás is profi munka volt, mindenképp folytatjuk jövőre is!” – értékelte a közös munkát Sasvári Tünde, a L’Oreal Magyarország Kozmetikai Kft. PR igazgatója.

A GLAMOUR márkát követők csoportja olyan közösséget alkot, melynek tagjai nyitottak az újdonságokra, divatorientáltak, otthonosan kezelik a közösségimédia-felületeket is: az Instagramon 71 ezer követővel a nyolcadik legerősebb médiamárka a @GlamourHungary hazánkban (forrás: Magyar Instagram Körkép, Crane), de a Viber, a Pinterest, a Youtube és a Facebook is népszerű a glamúros tartalmak olvasói körében.

 

 

Horváth Gergő, a Glamour.hu online vezető szerkesztője tíz éve felel az oldal tartalmi sokszínűségéért: „Amikor elindult az oldal még nem ismertük a Facebookot, fél évvel később, 2009 tavaszán regisztráltam a magazint Glamour Hungary néven. Akkor többen mondták, hogy nálunk az iwiw miatt ez úgysem terjed el, aztán hamarosan kiderült, hogy az olvasóink nagyon is használni kezdték. Évekkel ezelőtt létrehoztuk az Instagram profilunkat, akkor sok helyről megkaptuk, hogy csak az időt pazaroljuk, mert a Facebook mellett nem kell újabb felület – ehhez képest ma már ott a legaktívabbak az olvasóink. Sosem féltünk kipróbálni új dolgokat, ettől volt az elmúlt tíz év izgalmas és ettől lesz az a következő tíz is.”

„A jövőben a beauty témák erősítésére törekszünk, ami beautyvideók és még változatosabb termékismertetők, háttérinformációk megjelenését hozhatja az oldalon” – árulta el Nagy-György Borbála, a Glamour.hu online szerkesztője.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egészségügyi innovációkat díjazott a BioTechUSA

Először adták át a BioTechUSA az Egészségért Díjakat november 22-én a Néprajzi Múzeumban. A 3 kategóriában nagy számban beérkezett pályázatokat egy független, öttagú zsűri bírálta el, a díjazottak otthoni ápolást segítő oktatási anyag kidolgozására,...

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) az igazgatóság jóváhagyását követően számos szervezeti változást és vezetői kinevezést jelentett be. Az átszervezés célja a vállalat közép- és hosszú távú stratégiájának, a „Future Vision 2030” megvalósításának elősegítése a szervezetközi...

Újabb díjat nyert a magyarországi okosgyár

A Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíjon az Ipar kategóriában az első helyen végzett a Schneider Electric Dunavecsén megépült okosgyára, a Duna Smart Power Systems (DSPS). A 28 ezer négyzetméteres üzem megvalósítása során a gyártási hatékonyságot növelő...

Áremelés, infláció – a cégek és a fogyasztók sem számítanak jóra

A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint novemberben az üzleti szféra és a fogyasztók is valamelyest pesszimistábbak lettek. A GKI konjunktúraindexe a július-októberi időszakban apró lépésekkel csökkent, s a...

Erre költött több mint 1,2 milliárdot a SPAR

A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak a bevásárláshoz, a folyamatos modernizálás révén pedig az üzletek környezetbarát, energiatakarékos működésére is hangsúlyt fektet. Nem volt ez másképpen a székesfehérvári Balatoni úton található...

Ennyivel nőttek az ingatlanárak a fővárosi agglomerációban

Megnövekedett a kereslet a fővárosi agglomerációs térség ingatlanjai iránt, 2022-höz képest 6, 2023-hoz mérten pedig 26 százalékkal több ingatlan cserélt tulajdonost a területen. A négyzetméterárak a teljes agglomerációt vizsgálva átlagosan 10 százalékkal, 650 ezer...

A dolgozók többsége szerint segíti a munkájukat az MI

Az alkalmazottak és a munkáltatók is pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását - derül ki az Unisys kutatásából. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt...

A Házasság első látásra megverte az Árulókat

A Legyen Ön is Milliomos pedig több nézőt vonzott, mint a Konyhafőnök. A hétvége már kiegyenlítettebb erőviszonyokat hozott, de összességében még így is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet. A november 18. és 24....

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Egészségügyi innovációkat díjazott a BioTechUSA

Először adták át a BioTechUSA az Egészségért Díjakat november 22-én a Néprajzi Múzeumban. A 3 kategóriában nagy számban beérkezett pályázatokat egy független, öttagú zsűri bírálta el, a díjazottak otthoni ápolást segítő oktatási anyag kidolgozására,...

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) az igazgatóság jóváhagyását követően számos szervezeti változást és vezetői kinevezést jelentett be. Az átszervezés célja a vállalat közép- és hosszú távú stratégiájának, a „Future Vision 2030” megvalósításának elősegítése a szervezetközi...

Újabb díjat nyert a magyarországi okosgyár

A Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíjon az Ipar kategóriában az első helyen végzett a Schneider Electric Dunavecsén megépült okosgyára, a Duna Smart Power Systems (DSPS). A 28 ezer négyzetméteres üzem megvalósítása során a gyártási hatékonyságot növelő...

Áremelés, infláció – a cégek és a fogyasztók sem számítanak jóra

A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint novemberben az üzleti szféra és a fogyasztók is valamelyest pesszimistábbak lettek. A GKI konjunktúraindexe a július-októberi időszakban apró lépésekkel csökkent, s a...

Don't Miss

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...