- Hirdetés -

Így látják a cégek a meghatározó trendeket

|

- Hirdetés -

A technológiai újítások következményeként az ügyfelek kerülnek az üzleti tevékenység középpontjába – többek között ez derül ki a Vodafone legújabb Global Trends Report felméréséből. Az elemzés arra is rámutat, hogy a vállalatvezetők többsége úgy véli, egyensúlyt kell teremteni az emberek és a gépek között.

A vállalkozásoknak emberközpontú megközelítést kell alkalmazniuk, amelynek részeként munkavállalóik segítségével kell a változó ügyféligények elébe menniük, méghozzá gyorsan. Az üzleti vezetők 85%-a egyetért abban, hogy az ügyfelek igényei gyorsan változnak;

76% egyetért abban, hogy az ügyfelek ereje egyre nagyobb, és 93% úgy gondolja, hogy az ügyfelek elvárásai emelkednek – derül ki a Vodafone Global Trends Report felméréséből.

Mivel a vállalatok fej-fej mellett haladnak az árazásban és az új ajánlatok kidolgozásában, új megoldásokat kell találni arra, hogy ki tudjanak emelkedni a többiek közül, és sokan az etikus viselkedésben látják a különbséget. A felmérésben szereplő cégek 93%-a egyetért abban, hogy az ügyfelek etikus viselkedést várnak el tőlük, 92%-uk pedig ugyanezt az etikus viselkedést várja el a saját szállítóitól is.

A válaszadók 83%-a úgy gondolja, hogy az etikus viselkedés végső soron nagyobb bevételt eredményez. Az üzleti vezetők 55%-a úgy nyilatkozott, hogy az ügyfelek bizalmának megőrzése jelentős szempont a vállalkozásuk sikerességében.

Egyensúlyt kell teremteni az emberek és a gépek között

A vezetők egyre inkább felismerik annak szükségességét, hogy egy olyan környezetet kell kialakítaniuk, amelyben az emberek a legjobbat tudják kihozni magukból az automatizáció és a gépek támogatásával, miközben a jövő munkájával kapcsolatos várakozások is folyamatosan változnak. A megkérdezettek 86%-a úgy véli, hogy a mesterséges intelligenciának köszönhetően másfajta munkakörök alakulnak ki; 83% azt gondolja, hogy a munkakörök produktívabbak lesznek, míg 85% egyetért abban, hogy a mesterséges intelligencián (AI) alapuló rendszerekkel párhuzamosan az emberek munkájára is szükség lesz.

A válaszadók 54% ugyanakkor úgy gondolja, hogy a mesterséges intelligencia használata diszkriminációt eredményezhet, rávilágítva azokra az aggodalmakra, amelyek az automatizáció kapcsán jelennek meg a dolgozók körében.

A Vodafone a felmérés eredményeit szem előtt tartva, a megújult vállalati identitással – Vodafone Business – a szolgáltató az ügyfeleket és a mérhető üzleti eredményeket helyezi középpontba kis, közép és nagyvállalati ügyfeleinél egyaránt.

„Kutatásunk megmutatta azokat a fő aggodalmakat, kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel a vállalkozások az elkövetkező egy évben kell, hogy szembenézzenek. Világos számunkra, hogy miközben korábban soha nem látott ütemben változik körülöttünk a világ, megmaradt egy tényező, amely továbbra is az üzleti vállalkozások fő hajtóereje: nevezetesen az ügyfelek. Az ügyfélközpontúság, olyan szemléletet képvisel, amellyel maximálisan azonosulni tudunk. Ennek felismerése nyomán terveztük a Vodafone Business-t, és ezt tartjuk szem előtt a szolgáltatásaink és termékeink kialakítása során is, kezdve az IoT megoldásoktól, egészen a szoftveralapú, nagy kiterjedésű hálózatokig (SD-WAN)” – mondta el Brian Humphries, a Vodafone Business üzletág vezérigazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges adással indítja a jövő hetet a Zsákbamacska

Május 6-án este bemutatkozik a Szente Vajk – T. Danny műsorvezető páros a Zsákbamacskában, a fergeteges hangulatról ők, valamint sztárjátékosaik gondoskodnak. Április 27-én, különkiadással indult a TV2 műsorán a Zsákbamacska vadonatúj évada. Az első...

Új műsorvezetők a Reggeli csapatában

Szondi Vanda, az RTL Híradó és a XXI. század című műsorok állandó riportere és Ember Márk, színész csatlakozik a Reggeli gárdájához. Az új műsorvezetők feltűnésére május 6-tól számíthatnak a nézők. Szondi Vanda éppen 10 éve...

Jól kezdte az évet a Pepita.hu

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. A webáruház levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős...

Rövidfilmversenyt szerveznek diákoknak

Az ENSZ bécsi Információs Szolgálata Rajtunk múlik a jövő címmel diákoknak szóló rövidfilmversenyt hirdetett: olyan alkotásokat várnak, amelyeket az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatának cikkei ihlettek. A versenyre minden 10 és 20 éves kor közötti diák...

Négyórás műsorral készül Anyák napjára a Zenebutik

Négyórás, élő kívánságműsor várja a nézőket a Zenebutik csatornán május első vasárnapján. Az édesanyákat köszöntik a csatorna népszerű előadói és slágergyárosai ezen a napon. Május első vasárnapján az édesanyákat köszöntjük országszerte, így ezen a napon...

Bajban a marketingkommunikációs szakma, erre lenne szükség

Iparági összefogást és akcióterv kidolgozását szorgalmazza a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a marketingkommunikációs és reklámszakmai nemzetközi központosító törekvések negatív hatásainak szakmai és pénzügyi ellensúlyozására. A szervezet felkérésére az EY készített egy átfogó elemzést a témában,...

A Telexnél folytatja Dezső András

Május végétől a Telexhez igazol Dezső András újságíró, aki számos sikerkönyv és oknyomozó írás szerzője, kétszer nyerte el a legjobb oknyomozó újságíróknak járó Göbölyös Soma-díjat, kimagasló tényfeltáró munkájáért megkapta a Joseph Pulitzer-emlékdíjat is. Eddig...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Meryl Streep előtt tisztelegnek a cannes-i filmfesztivál megnyitóján

Meryl Streep amerikai színésznő lesz a 77. cannes-i filmfesztivál megnyitó ünnepségének díszvendége, ő fogja megnyitni a május 14. és 25. között zajló seregszemlét, amelyen tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap. „Harmincöt évvel azután, hogy elnyerte a legjobb...

Átszervezés a 4iG-nél

A 4iG Nyrt. új holdingvállalatot alapít 4iG Űr és Technológiai Zrt. néven, amelynek főbb piaci területe lesz az űripar- és műholdfejlesztés, dróngyártás és drónvédelem, valamint a védelmi digitalizáció. Az alapítást követően a társaság az űripari...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új szekciót indított az eMAG

Az eMAG Magyarország üzlet az üzletben koncepció jegyében útjára indított Hajápolás és sminkszekciójában több mint 70 ezer-féle hajápolási- és sminkterméket, hajformázó eszközöket kínál, a férfiakat célzó szekciójában pedig több mint hétezer férfikozmetikum és kiegészítő...

Különleges adással indítja a jövő hetet a Zsákbamacska

Május 6-án este bemutatkozik a Szente Vajk – T. Danny műsorvezető páros a Zsákbamacskában, a fergeteges hangulatról ők, valamint sztárjátékosaik gondoskodnak. Április 27-én, különkiadással indult a TV2 műsorán a Zsákbamacska vadonatúj évada. Az első...

Új műsorvezetők a Reggeli csapatában

Szondi Vanda, az RTL Híradó és a XXI. század című műsorok állandó riportere és Ember Márk, színész csatlakozik a Reggeli gárdájához. Az új műsorvezetők feltűnésére május 6-tól számíthatnak a nézők. Szondi Vanda éppen 10 éve...

Jól kezdte az évet a Pepita.hu

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. A webáruház levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős...

Rövidfilmversenyt szerveznek diákoknak

Az ENSZ bécsi Információs Szolgálata Rajtunk múlik a jövő címmel diákoknak szóló rövidfilmversenyt hirdetett: olyan alkotásokat várnak, amelyeket az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatának cikkei ihlettek. A versenyre minden 10 és 20 éves kor közötti diák...

Don't Miss

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...