A BP éves munkáltatói márkaépítés kampányának utolsó elemeként egy Sweet life at BP elnevezésű aktivitást szervezett a munkavállalóinak azzal a kettős céllal, hogy bemutassa a vállalatnál található munkáltatói előnyöket, valamint a program keretében a munkavállalói receptek alapján elkészített sütemények a szegedi és Szent István Baziliknál található karácsonyi vásárban történő értékesítése révén három jótékony szervezetet támogasson. Wossala Rozina a program keretében a sütés-főzés motívumán keresztül hívta fel a BP munkavállalóinak figyelmét a vállalatnál elérhető munkáltatói előnyökre, valamint néhány szerencsés dolgozó egy közös sütemény sütésen is részt vehetett az elismert gasztro és televíziós szakemberrel.
A BP az éves, több elemből álló munkáltatói-márkaépítési kampánya utolsó aktivitásaként, az év végen egy Sweet life at BP nevű aktivitást indított a jelenlegi és a potenciális jövőbeni munkavállalói számára, amely során a vállalatnál tapasztalható különleges juttatásokat és előnyöket szeretnék tudatosítani bennük. Knezevics Viktor, a BP országigazgatója a Sweet life at BP programjuk kapcsán párhuzamot vont a sütés-főzés és a vállalati világban megfigyelhető speciális hasonlóságok között: köztudott, hogy egy különleges étel vagy sütemény elkészítése esetében a különböző minőségi hozzávalók alkalmazása, valamint a megfelelő ízek egyensúlya elengedhetetlen ahhoz, hogy kivételes végeredményt kapjunk; hasonlóan, a legsikeresebb vállalatoknak is fontos, hogy a munkavállalóiknak számtalan, gyakran akár különleges juttatási elemet is biztosítsanak a sikeres működés érdekében. Nincs ez másképpen a BP-nél sem – ezt szeretnék a Sweet Life at BP aktivitásukon keresztül tudatosítani a munkavállalóikban és tudatni a BP iránt érdeklődőkkel. Ugyanis hisznek abban, hogy akárcsak egy prémium minőségű önkiszolgáló étteremben, amelyben mindenki a saját ízlése szerint tud fogásokat válogatni és ízesíteni azokat a megannyi kiemelkedő minőségű összetevő segítségével, a vállalat által kínált olyan előnyök sokaságából, mint a támogató környezet, a munkahelyi közösségek, a munka és magánélet egyensúlya, és a különböző direkt és indirekt pénzügyi juttatások a dolgozók ugyanúgy saját maguk állíthatják össze a sikerük és jóllétük receptjét a vállalatnál.
A cég jelenlegi munkavállalói a Sweet life at BP program keretében Wossala Rozina, elismert gasztro szakember és televíziós személyiség példáin keresztül tapasztalhatták meg a legkiválóbb fogások elkészítése és a BP által kínált számtalan dolgozói juttatás közötti párhuzamot. Emellett a dolgozók egy közös sütésen is részt vehettek Rozinával, ahol az általuk beküldött legkülönlegesebb karácsonyi süteményeket készíthették el.
A receptek alapján elkészített profi süteményeket az érdeklődők a szegedi és a Szent István Bazilikánál található karácsonyi vásárban is megvásárolhatták, ugyanis a Sweet life at BP esemény keretében vállalat egy egyedi karácsonyi aktivitással várta a karácsonyi vásárokba látogatókat, akik a karácsonyi sütemények megvásárlásával a BP által támogatott jótékonysági szervezeteket tudták segíteni. Az esemény keretében több, mint 350 sütemény talált gazdára, így közel 300.000 forint gyűlt össze a vállalat által támogatott szervezetek javára. A rászoruló szervezetek megsegítése mellett az aktivitás célja volt, hogy felhívja a vállalatnál található kiemelkedő és különleges munkáltatói előnyökre az érdeklődők figyelmét.