Mérföldkő volt a 2018-as év az Artvertising reklámügynökség életében. A nyár folyamán sikeresen lezajlott egy tulajdonosváltással együtt járó szerkezeti átalakulás, az ATL és design részlegek mellett több önálló divízió is elindult.
„Minden előzetes várakozásunkat felülmúlta 2018-as évi teljesítményünk. Először sikerült félmilliárdos forgalmat elérnünk, és nagyon büszke vagyok, hogy az új divíziók is elindultak ráadásul úgy, hogy mindegyik élére húzóneveket szereztünk meg. 2018-ban piacvezető márkák által kiírt tendereket nyertünk, bővült az ügyfélkörünk, új megbízásokat kaptunk régi ügyfelektől, és olyan projektekbe is belevágtunk, amire eddig nem volt példa. Itt kiemelném a Bazilika előtti adventi vásárban üzemeltetett saját hütténket, ami szintén nagy népszerűségnek örvendett.” – összegezte 2018-at az Artvertising kizárólagos tulajdonosa, Nagy Gergely, majd hozzátette: „2019 is hasonlóan izgalmas, kihívásokkal teli év lesz, egyrészt azért, mert ügynökségünk 10 éves fennállását ünnepli, és a fejlesztésekkel sem állunk le. Számos nagyszabású tervünk van, folyamatosan új célokat tűzünk ki magunk elé, de mindenről a maga idejében részletesen beszámolunk.”
A tervek szerint a következő lépés a digitális média részleg elindítása, és kreatív igazgató is érkezik a csapatba. Sőt, a 10 éves születésnapra való tekintettel készül az Artvertising vadonatúj, interaktív honlapja, amelyik a csoporttól megszokott innovatív, formabontó megoldásokat is tartalmaz.