Januártól az Ogilvy PR, digitális és közösségi média üzletága felel a Budapest Marriott Hotel PR és közösségi média kommunikációjáért. Az ügynökség elsődleges feladata az idén megújuló Budapest Marriott Hotel szolgáltatásainak népszerűsítése lesz, beleértve a teljesen átalakuló étterem megnyitását.
A Marriott International szállodalánchoz tartozó Budapest Marriott Hotel idén számos újítással erősíti márkajelenlétét Magyarországon. Megújítja többek között a főváros egyik legszebb panorámájával rendelkező éttermét, bárját, rendezvénytermeit és új séfek vezetésével reformálja meg eddigi éttermi kínálatát.
Az Ogilvy Public Relations, Digital & Social a Geometry cégcsoport tagja. Az üzletág jelenleg közel 30 ügyfél mindennapi kommunikációs tevékenységét szolgálja ki, a hagyományos PR-től az influencer marketingen át a digitális fogyasztói aktivációig. Az ügynökség Budapest Marriott Hotelért felelős csapatát Kiss Orsolya, Senior PR Manager vezeti.