Mit érdemes tudni a hazai YouTube-közönségről, milyen kampány lehet sikeres a videómegosztón és hogyan lehet úgy reagálni a megváltozott fogyasztói igényekre, hogy közben a márkák hagyományos értékeit is megtartsák a cégek – többek között ezekről a témákról is szó lesz a Google és a Marketing&Media magazin által szervezett Video Academy workshopon.
Képben lenni menő! – hangzik az esemény mottója, és a résztvevők szakemberek és kutatási adatok segítségével ismerhetik meg a marketingben kiemelten fontossá vált YouTube-ot és hazai közönségét. A rendezvényen Boros Botond, a Google Magyarország marketingvezetője azt mutatja be, hogyan érdemes reagálni a megváltozott fogyasztói igényekre.
Kovács Péter, a YouTube hazai felelőse pedig Magyarországon először ismerteti a videómegosztó több mint 5000 kampányát elemző kutatás eredményeit. Az előadásból kiderül, hogy mi a sikeres YouTube kampány és kreatív titka, illetve hogy mi jellemző a hazai közönségre a legfrissebb, 2018-as kutatások alapján.
Az influencerekkel való hatékony együttműködésről beszél majd Varga-Szilágyi Zsolt (BugTV, PostForRent), majd egy kerekasztal-beszélgetés keretében lehet még jobban elmélyülni a témában.
Az esemény része lesz egy kétórás videós workshop is, melynek végeztével a résztvevők egy konkrét tervet állítanak össze saját márkájukra szabva, hogy mely csatornákon, milyen emberek számára, milyen videóstratégiát érdemes készíteniük, s hogy annak sikerességét milyen mérési és performansz indikátorok mentén érdemes megítélniük.
A Video Academy április 11-én, 14 órától lesz a Millenáris Campuson, a rendezvényről további részletek itt olvashatók. Jelentkezni a linda.lazar@marketingmedia.hu e-mail címen, vagy az esemény honlapján található regisztrációs űrlapon keresztül lehet.