- Hirdetés -

Jelentős átszervezés a Republicnál

|

Komoly szervezeti változásokat hajtottak végre a Republic Groupnál, az átszervezést az ügynökség növekedése tette szükségessé. A 15 tagú client service csapatot irányító Szilágyi Fiorellát egy középvezetői board segíti munkjában, míg a Márton Szabolcs által irányított 20 fős kreatív csapatnál új divízió vezetőket neveztek ki.

A Republic Group 2016 és 2018 között dinamikusan növekedett mind az ügyfelek, mind a munkavállalók számában. Szilágyi Fiorella a múlt évben átstrukturálta a client service csapatot, amelynek egyik első lépéseként létrehoztak a Republic-ban egy Client Service Board-ot. A 2-5 fős csapatok élén álló középvezetők legfontosabb feladata a minőségi és hatékony ügyfélkiszolgálás, valamint a kiemelkedő szakmai színvonal biztosítása. Emellett együtt dolgoznak a kreatív középvezetőkkel azon is, hogy gördülékenyebbé tegyék az immár 100 fős szervezet működését.

„Az elmúlt egy évben azt tapasztaltuk ̶ amit az ügyfeleink visszajelzései is megerősítenek ̶ , hogy a Client Service Board megalakítása nagyban hozzájárult a csapat hatékonyságához és a stabilitás fenntartásához. Rummel Gábor, Boér Anna, Pavuk Sophie és Pintarics Viktória évek óta a csapat kiemelkedő tagjai, mindannyian komoly szakmai tapasztalattal rendelkeznek, így a támogatásukkal jelentős mértékben fejleszteni tudtuk a külső és belső folyamatainkat, professzionálisabbá tettük a működésünket. Mindannyian felelősségteljes, megbízható tagjai az ügynökségnek, segítségükkel sikerült egy nagyon összetartó, lelkiismeretes csapatot kialakítanunk” – nyilatkozta Szilágyi Fiorella, a Republic Group client service csapatának vezetője.

Az idén 22 éves reklámügynökség kiemelten kezeli a Fiorella irányításával zajló belső képzést, a 2018-ban indult Adscool-t, de a közös készségfejlesztésen túl 2019-től célzott figyelmet fordít az egyéni vezetői kompetenciák erősítésére és a munkavállalók elismerésére is.

„Több mint egy évvel ezelőtt indult útjára az a program, amellyel a Republic Group vezető art director-ának és szövegírójának a felkészítését vállaltuk el azért, hogy megalkossuk a kreatív csapat középvezetői rétegét. A head of art pozícióra Jancsi Mátyást, head of copy-nak Román Dávidot választottuk ki egy belső értékelési szempontrendszer alapján. Mátyás és Dávid 4 éve csatlakozott az ügynökségünkhöz, és azóta a legnagyobb márkákon ̶ számos megnyert tenderrel és díjazott kampánnyal ̶ bizonyították szakmai kompetenciáikat. Kiválasztásuk másik, legalább ennyire fontos szempontja az emberi minőségük, rátermettségük volt, mert hiszünk abban, hogy a legjobb vezetők csak jó szakemberekből és nyitott, segítőkész, felelősségteljes emberekből válhatnak. Büszkék vagyunk rájuk, és hatalmas várakozással tekintünk az elkövetkező évekre, amelyeknek kiemelt szereplői lesznek” – számolt be a kreatív részlegen történt változásokról Márton Szabolcs, kreatívigazgató.

Rummel Gábor 2016-ban csatlakozott a vállalathoz közel 10 éves ügynökségi tapasztalattal. Korábban olyan nagy márkákon dolgozott, mint a MARS vagy a Zewa. A Republic-nál főleg pénzügyi területen tevékenykedő ügyfelekkel dolgozik. Számos egyéb projekt mellett ő felelt a Budapest Bank, a Cherrisk és az UNIQA teljes körű kiszolgálásáért. Gábor a vezetői tapasztalatainak köszönhetően sikeresen támogatja a belső folyamatokat, kiemelkedő szerepe van a junior kollégák képzésében, integrálásában.

Boér Anna is 2016-ban csatlakozott az ügynökséghez mint a BrandFestival projektvezetője. Anna több mint 5 éves rendezvényszervezői tapasztalattal rendelkezik. Korábban olyan nagy ügyfelekkel dolgozott, mint az Andreas Stihl, a Huawei, illetve a Tupperware. A Republic-nál olyan sikeres projektek is a nevéhez fűződnek, mint a Market Építő Zrt. Magasépítő Konferenciája, vagy a GVH employer branding kampánya. Az elmúlt három évben többek között a Lapcom, a Danone Actimel, a Cerbona és az Omnia projektjeit fogta össze, jelenlegi kiemelt ügyfelei közé pedig az Allee és a Pilkington tartoznak. Anna emellett immár harmadik éve látja el a BrandFestival rendezvényigazgatói feladatkörét.

Pavuk Sophie 2014 óta erősíti a Republic Group client service csapatát, azóta számos területen szerzett tapasztalatokat, melyek közül kiemelkedik az FMCG és a banki szektor. Korábban például a Szentkirályi, a Mizo, a Danone Actimel, a Fino, a Budapest Bank, az UniCredit Bank, a GVH és a GSK projekteken dolgozott, jelenleg pedig a Jaguar – Land Rover, a Diófa Alapkezelő (Shopmark, Zone, Infopark), a Merci csokoládé, illetve a Katona József Színház projektjei tartoznak hozzá.

Pintarics Viktória 2017 májusában csatlakozott az ügynökséghez. Szakmai pályáját a GfK-nál, piackutatási területen kezdte, majd ügynökségi oldalon szerzett tapasztalatokat, dolgozott a Mizo, a Dr. Oetker, a Nők Lapja Café és az MKB márkák projektjein. A Republic-nál a Budapest Bank kiemelt kapcsolattartójaként kezdett, majd átvette a METRO márkát, így csapatvezetőként jelenleg is a nagykereskedelmi áruházlánc megfelelő kiszolgálásáért felel. E mellett a Training360 projektjeinek, kampányainak teljes körű koordinációja tartozik hozzá és a csapatához.

Jancsi Mátyás 2015-ben csatlakozott a Republic Group kreatív csapatához senior art director-ként, majd másfél év után head of art pozícióba lépett. Az elmúlt 10 év tapasztalatának köszönhetően otthonosan mozog a legtöbb szektorban. Az ügynökségnél az egyik legfontosabb feladatának a fiatal kreatívok fejlődésének támogatását tartja.

Román Dávid szintén 2015-ben igazolt a Republic Group-hoz, és azóta számtalan márka kampányán dolgozott szövegíróként. 8 éve kreatív területen tevékenykedik. Korábban leginkább BTL, később ATL feladatokat kapott, és mostanában egyre több digitális projektben vesz részt. A Republic Group-ban a változatos ügyfélkört szereti a legjobban, amelynek köszönhetően a legkülönfélébb ágazatokban szerezhet tapasztalatokat a gyógyszeripartól az autógyártásig, az FMCG-től a pénzügyi szektorig.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) az igazgatóság jóváhagyását követően számos szervezeti változást és vezetői kinevezést jelentett be. Az átszervezés célja a vállalat közép- és hosszú távú stratégiájának, a „Future Vision 2030” megvalósításának elősegítése a szervezetközi...

Újabb díjat nyert a magyarországi okosgyár

A Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíjon az Ipar kategóriában az első helyen végzett a Schneider Electric Dunavecsén megépült okosgyára, a Duna Smart Power Systems (DSPS). A 28 ezer négyzetméteres üzem megvalósítása során a gyártási hatékonyságot növelő...

Áremelés, infláció – a cégek és a fogyasztók sem számítanak jóra

A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint novemberben az üzleti szféra és a fogyasztók is valamelyest pesszimistábbak lettek. A GKI konjunktúraindexe a július-októberi időszakban apró lépésekkel csökkent, s a...

Erre költött több mint 1,2 milliárdot a SPAR

A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak a bevásárláshoz, a folyamatos modernizálás révén pedig az üzletek környezetbarát, energiatakarékos működésére is hangsúlyt fektet. Nem volt ez másképpen a székesfehérvári Balatoni úton található...

Ennyivel nőttek az ingatlanárak a fővárosi agglomerációban

Megnövekedett a kereslet a fővárosi agglomerációs térség ingatlanjai iránt, 2022-höz képest 6, 2023-hoz mérten pedig 26 százalékkal több ingatlan cserélt tulajdonost a területen. A négyzetméterárak a teljes agglomerációt vizsgálva átlagosan 10 százalékkal, 650 ezer...

A dolgozók többsége szerint segíti a munkájukat az MI

Az alkalmazottak és a munkáltatók is pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását - derül ki az Unisys kutatásából. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt...
Házasság első látásra TV2 nézőszám

A Házasság első látásra megverte az Árulókat

A Legyen Ön is Milliomos pedig több nézőt vonzott, mint a Konyhafőnök. A hétvége már kiegyenlítettebb erőviszonyokat hozott, de összességében még így is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet. A november 18. és 24....

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egészségügyi innovációkat díjazott a BioTechUSA

Először adták át a BioTechUSA az Egészségért Díjakat november 22-én a Néprajzi Múzeumban. A 3 kategóriában nagy számban beérkezett pályázatokat egy független, öttagú zsűri bírálta el, a díjazottak otthoni ápolást segítő oktatási anyag kidolgozására,...

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) az igazgatóság jóváhagyását követően számos szervezeti változást és vezetői kinevezést jelentett be. Az átszervezés célja a vállalat közép- és hosszú távú stratégiájának, a „Future Vision 2030” megvalósításának elősegítése a szervezetközi...

Újabb díjat nyert a magyarországi okosgyár

A Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíjon az Ipar kategóriában az első helyen végzett a Schneider Electric Dunavecsén megépült okosgyára, a Duna Smart Power Systems (DSPS). A 28 ezer négyzetméteres üzem megvalósítása során a gyártási hatékonyságot növelő...

Áremelés, infláció – a cégek és a fogyasztók sem számítanak jóra

A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint novemberben az üzleti szféra és a fogyasztók is valamelyest pesszimistábbak lettek. A GKI konjunktúraindexe a július-októberi időszakban apró lépésekkel csökkent, s a...

Erre költött több mint 1,2 milliárdot a SPAR

A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak a bevásárláshoz, a folyamatos modernizálás révén pedig az üzletek környezetbarát, energiatakarékos működésére is hangsúlyt fektet. Nem volt ez másképpen a székesfehérvári Balatoni úton található...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...