A múlt évben 16,9 milliárd forintot költött beruházásokra a UPC Magyarország, a fejlesztéseknek köszönhetően már 1,83 millió háztartásban használhatják a fogyasztók a szolgáltató szupergyors szélessávú hálózatát.
A UPC Magyarország 5,6%-os árbevétel-növekedést ért el a 2018-as üzleti évben, ami az erőteljes hálózatfejlesztési tevékenységgel támogatott lakossági és üzleti vezetékes-, valamint mobilszolgáltatásoknak köszönhető.
A vezetékes és mobil előfizetések összesített száma meghaladta a 2 173 300-at – ez éves szinten 109 200-as növekedést jelent. A lakossági és üzleti előfizetők száma több mint 869 300, amely 18 700-zal magasabb, mint a 2017-es záró adat.
A nagysebességű internet előfizetések mennyisége 30 ezres növekedéssel megközelítette a 694 400-at, miközben a digitális szolgáltatások iránti jelentős érdeklődésnek köszönhetően a televíziós előfizetések száma meghaladta a 691 900-at, így közel 8 800-zal bővült az előző év hasonló időszakához képest.
A vezetékes telefon szolgáltatások terén is növekedést ért el a UPC: egy év alatt 49 100 új vonalat értékesítettek, és ezzel összesen 677 100 lett ezen előfizetések száma. Töretlen volt a növekedés a mobil szolgáltatásoknál is: itt 21 500 új előfizetés talált gazdára, így összesítésben már 109 900 a UPC-s mobil előfizetések mennyisége.
Az erős, 5,6%-os árbevétel-növekedés elsősorban a dinamikus hálózatfejlesztéseknek, valamint a mobil- és az üzleti szolgáltatások stabil teljesítményének köszönhető. Az egész évben kiemelkedően eredményes készülék-értékesítés pedig a meglévő ügyfélbázis területén járult hozzá a növekedéshez.
Részben a kormányzat Szupergyors Internet Programjának támogatásával, részben pedig saját forrásból végzett további fejlesztéseket a UPC, már meglévő szolgáltatási területén és új településeken is. A monori körzetben a tervezett 14 település közül 8-ban már elérhető a szolgáltató szupergyors hálózata, így itt összesen 39 000 új háztartás számára építettek ki csatlakozási lehetőséget, több mint 10 000 otthonban pedig korszerűsítették a hálózati infrastruktúrát.
„Rendkívül büszke vagyok 2018-as üzleti eredményeinkre. Vállalatunk immár öt éve folyamatosan kiemelkedő teljesítményét munkatársaink elkötelezettsége, szolgáltatásaink minősége és az a töretlen elhatározásunk alapozza meg, hogy minden velünk töltött pillanat élmény legyen ügyfeleink számára. Az összes üzleti szegmensben tovább erősödtünk, és az ügyfélelégedettség területén is kitűnően teljesítettünk; mindez egyértelmű visszajelzés számunkra arról, hogy jó úton haladunk. Továbbra is magabiztosan nézünk szembe az új kihívásokkal ebben a gyorsan változó és izgalmas piaci környezetben zajló erős versenyben, annak érdekében, hogy innovatív szolgáltatásainkkal minél jobban megfelelhessünk ügyfeleink elvárásainak” – mondta el Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Lengyelország vezérigazgatója.