Közösségi média felületeinek menedzseléséhez keresett együttműködő partnert a Sága. A feladattal a Be Social közösségi médiaügynökséget bízta meg, meghívásos pályázat alapján meghozva döntését.
A Facebook és Instagram oldalak kezelése mellett átfogó közösségi média stratégia kialakítása lesz a Be Social feladata. „A kiválasztásnál az egyik legfontosabb szempont volt a szakmai tapasztalat, a kreatív gondolkodásmód, de emellett elégedhetetlen az összhang, illetve a kölcsönös szimpátia is, ami nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a mindennapi munka gördülékenyen megy, szinte az első naptól kezdve” – mondta Királyné Éva a Sága marketingvezetője.
„Nagyon örülünk az együttműködésnek, és azon leszünk, hogy a Sága az egyik legszerethetőbb márkává váljon a közösségi médiában. Első kihívásként mindjárt a Sága Fitt termékcsalád kampányába kapcsolódunk be, reményeink szerint emlékezetes módon” – árulta el a jövőbeli terveket Joanelli Tamás, a Be Social ügyvezetője.