Közel 10 százalékot nőtt tavaly a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. forgalma, elérve a 17,2 milliárd forintot. A cég a hazai ásványvíz piac legnagyobb szereplője, a Nielsen 2018-as adatai szerint piaci részesedése mennyiségben csaknem kétszerese, értékben pedig közel háromszorosa a rangsorban utána következő vállalaténak.
A Szentkirályi-Kékkúti Ásványíz Kft. alapítása óta piacvezető, piaci részesedését a tavalyi évben sikeresen tovább növelte. Ikonikus márkái, mint a díjnyertes Szentkirályi, a Balaton-felvidékről származó Theodora vagy a Nestlé Aquarel már hosszú évek, sőt évtizedek óta kedvelt italai a hazai vásárlóknak.
„A vásárlók, nem pedig statisztikai trükkök tesznek egy céget piacvezetővé. Márpedig a magyar vásárlók választása elég egyértelmű: a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. továbbra is a legerősebb, vezető szereplője volt a magyar ásványvízpiacnak 2018-ban” – reagált Balogh Levente azokra a pontatlan és félrevezető adatokra, melyeket az egyik versenytárs tett közzé nemrégiben a médiában.
A Nielsen piackutató cég 2018-as adatai szerint a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. volumen alapján mért piacrésze az ásványvizek hazai piacán csaknem kétszerese, értékbeli piacrésze pedig közel háromszorosa a piaci rangsorban utána következő vállalatnak.
A társaság tavalyi árbevétele elérte a 17,2 milliárd forintot, ami kiemelkedő, közel 10 százalékos növekedést jelent a megelőző évhez képest. A Szentkirályi-Kékkúti márkáinak népszerűségét jól mutatja, hogy árbevétele nagyjából duplája a piaci rangsorban őt követő vállalaténak.
„A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. piacvezető szerepe továbbra is megkérdőjelezhetetlen az elmúlt évek dinamikus növekedése után. Köszönhetően a vállaltunknál megvalósult fejlesztéseknek és termékeink kiemelkedő minőségének, a vásárlói kereslet ásványvizeink iránt folyamatos növekedést mutat, amelynek eredményeképpen vállalatunk a hazai ásványvízpiac legerősebb szereplője” – jelentette ki Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke és tulajdonosa.