- Hirdetés -

Focimeccs loholt A mi kis falunk nyomában

|

Az nem meglepő, hogy melyik műsor volt múlt héten a legnézettebb, az már érdekesebb, hogy a 18-49 éveseknél egy M4 Sport közvetítés végezett a második helyen. A TV2-s Bezár a bazár nagyon kemény ellenfelet jelent a RTL-s Konyhafőnöknek.

A két legnézettebb kereskedelmi csatorna közül az utóbbi hetekben az RTL Klubnak jött ki jobban a lépés, múlt héten viszont a TV2 erősödni tudott. Az RTL Klub főműsoridős közönségaránya minimálisan csökkent, a TV2-é közel 1 százalékponttal nőtt.

Hétfőtől péntekig minden este magasabb közönségarányt ért el az RTL Klub a TV2-nél, de azért szoros volt a verseny. Az RTL Klub hétköznapi közönségaránya 13,9 százalékot, a TV2-é 11,9 százalékot tett ki. Jelentősebb előnyt szombaton tudott felmutatni az RTL Klub, amikor a 16,8 százalékos esti share-jükre, a TV2 csak 5,6 százalékkal tudott válaszolni. A vasárnap estét viszont a TV2 nyerte 10,5 százalékkal, a 8,2 százalékos RTL Klub előtt.

Csatornacsoportok terén a helyzet változatlan, azaz a 18-49 éveseknél és teljes napon a TV2 Csoport (22,7%), megelőzi az RTL Magyarországot (21,6%). A 18-49 éveseknél és főműsoridőben viszont az RTL-es csatornák vezetnek (26,2%), a TV2-s portfólió előtt (24,4%).

19. hét / 18. hét / 17. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,4% / 13,6% / 13%
TV2 – 10,8% / 9,9% / 10,6%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya, zárójelben a korábbi hét eredményei (19. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Híradó – 17,6% (16,2%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,7% (16,2%)
Konyhafőnök – 15,9% (15%)
Barátok közt – 11,9% (11,2%)

TV2
Tények – 14,5% (13,4%) – hétfőtől vasárnapig
Bezár a bazár – 16,5% (14,6%)
A Bank – 10% (10%)
Pénzt vagy éveket – 7,4% (7,1%)

Az RTL Klubon a Fókusz és a Konyhafőnök is magabiztosan megugrotta a csatornaátlagot. A Konyhafőnök közönségaránya egy kicsit javult is a korábbi héthez képest, viszont még így is a Drága örökösök alatt teljesít. Sőt, a tavalyi saját maga alatt teljesít a Konyhafőnök, mert 2018-ban, ugyanezen a héten 18,8 százalékos share-t értek el és egyébként ugyanúgy a Bezár a bazárral futottak azonos sávban, mint most.

A Főnök inkognitóban nem tudta megismételni az első adás jó eredményét (11,4%), náluk magasabb share-t produkált a Gyertek át (12,3%), majd Doktor Murphy (8,8%), Magnum (7,7%) és Toplista (6,1%) a sorrend a Barátok közt utáni sávban.

A TV2-n a Bezár a bazár átlagos közönségaránya egy hét alatt 1,9 százalékponttal erősödve, 16,5 százalékra nőtt, ami nagyon jó eredménynek számít. A Bank 10 százaléka már nem annyira, a Pénzt vagy éveket ismétlése pedig továbbra is a csatornaátlag alatti eredményt hoz.

Az elmúlt héten is A mi kis falunk volt a legnézettebb műsor. A 18-49 éveseknél 359 ezer, a teljes lakosságnál 847 ezer nézőt vonzott az RTL Klub saját gyártású vígjátéka. Némi meglepetésre a 18-49 éveseknél a hét második legnézettebb tartalma az M4 Sport egyik közvetítése volt, méghozzá a múlt keddi UEFA Bajnokok Ligája elődöntő, ami 229 ezer nézőt érdekelt (a teljes lakosságból 501 ezret).

A TV2 legnézettebb 18-49-es tartalmának a Bezár a bazár hétfői adása bizonyult, ami 212 ezres nézőszámot produkált. A teljes lakosságnál a TV2 legnézettebb műsora a hétfői Tények volt, ami 802 ezres nézettséggel futott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...