A Nespresso a PR kommunikációjának egy újabb, fontos fejezetét nyitotta meg. A márka a dinamikusan fejlődő kávé kategóriában a jövőben új arcait szeretné megmutatni, megújítja a vásárlási élményt, új szolgáltatásokat vezet be, valamint a társadalmi felelősségvállalását is tovább erősíti.
Mindezek mellett tovább bővíti kávékínálatát, újabb, különböző termőterületekről származó, speciális feldolgozási eljárásokkal készülő magas minőségű kávékülönlegességeket vezet be.
Az otthonokban már jól ismert kávémárka a jövőben erősebb fókuszt szeretne adni üzleti-, fine dining és prémium catering üzletágának is.
„Ehhez június 1-től a Next9 Communicationst választottuk PR partnerünknek. Egy fiatal ügynökséget, melynek alapitó munkatársaival már korábban is több kommunikációs projekten dolgoztunk együtt. A PR ügynökség kiemelkedő szakmai háttere, egyedi content és kreatív megoldásai jól illeszkednek a Nespresso prémium világához” – nyilatkozta Gyovai Györgyi, a Nespresso üzletág vezetője.