A Jófogást és a Használtautó.hu-t is üzemeltető Adevinta Hungary 2019 év elejétől csak házon belül értékesíti display felületeit, így az ügynökségi piacon már önálló saleshouse-ként képviselik magukat. Az elmúlt hónapok igazolták, hogy ez az üzleti döntés jó úton halad, így bővítették értékesítési csapatukat is.
Ezt az üzleti irányt illetve a májusban végbe ment névváltozást ünnepelte meg a cég ügyfeleivel Budapest egyik kedvelt helyszínén. Május 16-án a TOPRUM SKY&BAR-ban több mint 100 ügyfelükkel töltöttek egy színvonalas és emlékezetes estét. A hangulatot emelte a helyszín egyedisége és egy játékos kvíz, amit az est házigazdája, Szujó Zoltán vezetett.
Az Adevinta Hungary eddigi irányelveihez hűen úgy szervezte az eseményt, hogy ők és ügyfeleik is minél kisebb ökológiai lábnyomot hagyjanak maguk után. Újrahasznosított papír szalvéták voltak, a műanyag szívószálat bambuszra cserélték, műnyag poharak és tányérok helyett pedig üveget és porcelánt használtak.