A Bezár a Bazár! sikeresnek bizonyult, ezért jövő héttől továbbra is a Majka és Tilla vezetésével készült game show-t láthatják a nézők a TV2 képernyőjén hétköznap esténként.
A TV2 által kiadott közlemény szerint a műsor májusi eredményei (16,9% SHR) júniusban tovább javultak (17,2% SHR – 18-59-ben live adatok alapján a június 3. és 19. közötti időszak átlaga), így a TV2 lett a legnézettebb televíziócsatorna a Bezár a Bazár! műsorsávjában (18-59-es korosztály, 19:10 – 20:50).
A műsor eddigi júniusi adásaival a teljes lakosság körében mind a 13-szor nyerni tudott az idősávjában az RTL Klubbal szemben (SHR% szerint, live adatok alapján), június 14-én a két rivális csatorna közti különbség ebben az idősávban elérte a 8,9 százalékpontot – a TV2 javára.
A Bezár a Bazár! a 18-59 és a 18-49 éves korcsoportokban a 13 adásból 11-szer tudta legyőzni az RTL Klubot sugárzásának idősávjában. Itt is június 14-én született a legkiemelkedőbb eredmény: a 18-59 évesek körében a műsor közönségaránya 19,0% volt, míg a legnagyobb konkurens, az RTL Klub 10,3 százalékponttal alacsonyabb, mindössze 8,7%-os részesedést tudott elérni az idősávban.
A csatorna közleménye szerint a műsor sikere megkérdőjelezhetetlen, éppen ezért a nézői igényekhez igazodva a TV2-n tovább folytatódik a műsor június 24-től is, a Tények utáni sávban.