- Hirdetés -

Visszahozzák a Bambit – interjú Unger Zsolttal

|

Kreinbacher, Sauska, Gere, Vis Vitalis, Ilcsi. Az Unger and Partners alapítója és ügyvezetője, Unger Zsolt prémiummárka-specialista, és kizárólag olyan termékeket épít, amelyeket ő maga is fogyaszt. A Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról is, milyen az új Bambi.

– El tudod adni magad három mondatban?

– Sajnos nem. Túl összetett a tevékenységünk, és szükségem van hozzá fél órára. De most tisztítottuk és strukturáltuk újra a szolgáltatásportfóliónkat. Aki vet egy pillantást az új szájtra, azzal biztos, hogy gyorsabb a bemutatkozás.

– Prémiummárka-specialistaként milyen kvalitásokra van szükséged?

– Nem tennék különbséget a szegmensek között, mert szerintem minden szakma sikeréhez két kulcs van: az életkor és a gyakorlati tapasztalat. Emellett nyitottnak kell lenni, nem szabad dogmák szerint dolgozni, mert ellehetetlenítjük a saját működésünket és nem tudunk innovatív megoldásokat produkálni. A másik fontos a jó ízlés és a stílus, de szerintem ez mindenkinél jön magától. Ezt nem érzem különleges képességnek, mert ez adott számomra.

– Honnan merítesz inspirációt a munkáidhoz?

– Rengeteget utazunk a családommal, eszünk-iszunk, jövünk-megyünk és sokat kertészkedem otthon. Ez mind olyan tevékenység, amely feltölt és inspirál. Minden esetben két-három munka van a fejemben, amelyekre aktuálisan napi szinten koncentrálok és tervezek. Ilyenkor az agyam csak ezeken a koncepciókon jár, és ösztönösen gyűjtöm hozzájuk az anyagokat, infókat, inspirációkat. Az is fontos, hogy az ügyfeleimmel való egyeztetések is inspirálóan hatnak, hiszen segít becsatornázni az infókat egy adott irányba, és pontosan tudom, hogy akár egy párizsi étteremből is jöhet az ihlet, vagy csak a számokra és az elemzésekre szabad hagyatkoznom.

– Honnan tudod, hogy készen vagy egy termékfejlesztéssel?

– A termékfejlesztés pont olyan, mint egy családi ház: sosincs igazán készen. Egy nagyon precíz projektterv mentén dolgozunk, amely nemcsak a dizájnt, hanem a technológiai folyamatokat is lefedi, és gyakorlatilag amikor elérkezünk az első fázisig, akkor vezethetjük be a terméket vagy a szolgáltatást a piacra. De amikor az az érzésem, hogy az adott verziót már szívesen megmutatnám az ügyfélnek, akkor közeledünk az optimális fázishoz. Úgy dolgozunk, mint egy fine dining konyha: én vagyok a séf, kitalálom a fogásokat, elindítom a folyamatokat, mindenki dolgozik a saját részén, a végén pedig kész a hétfogásos vacsora.

– Érzelmileg kapcsolódsz a termékeidhez? Használod és fogyasztod őket a munkát követően?

– Mindegyikhez és nagyon. Csak olyan termékeken dolgozunk, amelyeket én is fogyasztanék vagy magamra kennék. Az a szerencse, hogy az ügyfélkörünk is ennek mentén alakult ki, és nem is keresnek meg olyan megrendelők, akikkel nincs meg az alapvető metszéspontunk. Fontos, hogy 100 százalék legyen a receptúra, és a munkák nagy részében ezeket is közösen alkotjuk meg. Az Ilcsi kozmetikumoknál erre nem volt szükség, ott elég volt a teljes rebranding, de a legújabb Bambi üdítők esetében közös erővel alkottuk meg a négy receptúrát. Soha nem a pillanatnyi pénzért dolgozunk, hanem hosszú távon tervezünk, mert mindig az utolsó munka hozza a következőt.

– Mit lehet tudni a Bambi-projektről?

– Ez egy craft üdítő, amely 1947-ben született a Hazai Szikvíz és Üdítő Italok Üzemében. Az édes ízét a gyümölcstartalom garantálja, tehát utólag csak minimálisan kell cukrozni. Botanical szódának van aposztrofálva a természetes gyümölcspermet miatt, a négy ízből az egyik legfinomabb a gyömbér- és borókakombináció. Helyi üdítőként lehet azonosítani és a napokban jelenik meg a piacon. A dizájn természetes lett, és véleményünk szerint tökéletesen beleillik a legaktuálisabb gasztronómiai trendekbe. Menő és finom.

Az Unger Zsolttal készült interjú teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

Borókai Fanni

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...