Műsorvezetők, Insta-sztárok és youtuberek találkoznak szeptemberben az Akváriumban, hogy összedugják a fejüket a marketingszakmával, és együtt megoldják a közös munka kihívásait. A fesztivál a hazai véleményvezérek legnagyobb szakmai rendezvénye, amin több mint száz influencer vesz részt. Többek között Istenes Bence, Puskás Peti, Nánásiék, Viszkok Fruzsi, Csecse Attila és Pamkutya is ott lesz az Akváriumban szeptember 13-án.
Az ország legnagyobb influencer találkozóját rendezik meg az Akvárium Klubban szeptember 13-án, ahol a véleményvezérek, ügynökségek és világmárkák együtt gondolkodnak a szakma lehetőségeiről és problémáiról. A rendezvény egyik termében kifejezetten marketingeseknek, döntéshozóknak szóló előadásokat tartanak majd, ahol többek között az infuencermarketing-szabályozásokról és a tartalom-stratégiáról lesz szó.
Emellett a rendezvény másik szekciója a véleményvezéreket és a tartalomgyártókat szólítja meg, ahol Csorba Anita, Dombóvári István, Papp Inez Hilda és Sydney Van Den Bosch tartanak előadásokat Facebook és Instagram trendekről. Ezt követően a tartalomgyártók élő Facebook Live és podcast formájában mutatják munkájukat a gyakorlatban.
Nem mindennapi eladások keretében Istenes Bence a Pepsivel, Puskás Peti pedig Pamkutyáékkal áll ki „vitázni”, de lesznek nagy kerekasztal beszélgetések is, ahol többek között Csecse Attila, Gelencsér Timi, Köllő Babett, Ördög Nóra, Nánási Pál, a Pamkutya és Zimány Linda beszélgetnek a nagyközönség előtt például az influencer élet tabu témáiról.
„Az influencer szó megítélése nagyon gyorsan változott az utóbbi években. Volt szenzáció, kutatási terület, most éppen szitokszónak számít. Eközben beépült a köztudatba, a marketing kampányok természetes részévé vált, egy-egy megrendelő egy átlagos kampánybüdzsé akár 8-10% százalékát is elköltheti véleményvezérekre. Ezért, minden negatív megítélés ellenére tovább kell fejlődnünk és fórumokat kell rendeznünk, ahol az influencer marketing problémáit megvitatjuk, és közelebb hozzuk a megrendelőket a véleményvezérekhez” – mondta el Vaszary Ádám, Positive Adamsky managing partnere, a rendezvény egyik szakmai koordinátora.
Az Influencer Fesztiválon, az előadások mellett kreatív élmény-programokat is szerveznek: lesz Szelfi Múzeum és játéksarok is, délután pedig TikTok és Youtube sztárokkal szerveznek közönségtalálkozót a tiniknek.