A nyáron bevezetett #nagyonte platform gondolatiságát viszi tovább a Telenor új kampánya, miszerint a dolgok, amikbe belefogsz, amiket szeretsz és örömmel csinálsz, mind hozzád tesznek valamit.
A kampány a Telenor hipergyors hálózatát, a Hipernetet állítja a középpontba, mellyel még egy haszontalannak tűnő scrollozgatás vagy pár random elcsípett videó is képes olyan élményeket adni, amelyektől egy kicsit többek lehetünk. A kampány ugyan a sebességről szól, mégsem a MB/s-ok körül forog, hanem a végtelen számú élményről, és lehetőségről, amit a Hipernet adhat.
„Nem szeretnénk megmondani az embereknek, hogy mire és hogyan érdemes használni az internetet. A lehetőségeket szeretnénk megmutatni, amik egy hipergyors hálózatban rejlenek: azt a sok élményt, megszerezhető tudást, elmélyíthető kapcsolatot, amit a Hipernet adhat. Megmutatjuk, hogy bármilyen meglepő, az adathasználatnak sok pozitív következménye is van, például hogy folyamatosan új képességeket sajátítunk el, akár generációkon átívelő kapcsolatokat építünk és ápolunk; vagyis: többek leszünk tőle” – mondta Cséky Tímea, a Telenor marketingkommunikációs csoportvezetője.
A kampánygondolat 4 db, 20 másodperces TV-spotban látható, egy-egy hipergyors fejlődéstörténeten keresztül. A spotok itt, itt, itt és itt érhetők el.
„Az emberi kapcsolatokban nem csak az összekötő hálózat stabilitása a lényeges, hanem az, hogy a kommunikáció szélsebesen folyhasson. A Telenor Hipernet-hálózata pedig ezt a szerepet vállalja. Hogy mindenkit közelebb hoz ahhoz, ami számára fontos. Hipergyorsan. A kampányt támogató összes felületen látható a megújult Hipernet-logónk: a friss design megalkotásakor egy letisztult, időtálló megoldás létrehozása volt a cél. Az is fontos volt, hogy az új arculat a Hipernet egyik fő pillérét, a sebességet is visszatükrözze, ami az egyik leginkább kézzelfogható tényező az ügyfeleink számára” – mondta Major Ádám, a Telenor marketingkommunikációs menedzsere.