Mintegy 400 résztvevővel és olyan ismert véleményvezérekkel, mint Istenes Bence, PamKutyáék, vagy éppen a fiatalok egyik nagy kedvence, Bánki Beni elkezdődött az Influencer Festival. Az egynapos eseményen a véleményvezérek, a nagy márkák és az ügynökségek képviselői beszélnek a legújabb trendekről és arról, hogy merre tart az influencer marketing.
Bár az Influencer Festival nem egy privát buli vloggereknek, celebeknek és instasztároknak, de azért ezen a rendezvényen is hemzsegnek, mint egy nagyobb nyári zenei fesztiválon. A rendezvény előadói és meghívott vendégei marketinges szemmel vitatják meg a véleményvezérekkel a közösségi média, a tartalomgyártás, és az influencer marketing sikereit, trendjeit, lehetőségeit és problémáit. A program részeként gyakorlatorientált workshopokat is tartanak, hogy bárki megismerhesse a tartalomgyártás legújabb fortélyait.
Míg délelőtt egy helyszínen futnak a programok, addig délután már több terem és tematika közül válogathatnak az érdeklődők. A tartalomelőállítás fortélyaitól a legnépszerűbb csatornákon át a működő üzleti modellekig számos témát érintenek az előadók és a kerekasztal-beszélgetések résztvevői.
A Creator Track keretében mélyebben is betekinthetnek az érdeklődők a videókészítés rejtelmeibe, és arról is szó lesz, hogy milyen tartalommal lehet fenntartani a rajongók érdeklődését a közösségi médiában. A Community Track pedig lehetőséget kínál arra, hogy személyesen is találkozhassanak az Influencer Festival résztvevői a véleményvezérekkel, ismert vloggerek, YouTube és TikTok sztárok tűnnek fel az eseményen.