Sokakat érintő, de kevesek által feltett kérdés köré épül a Signal Iduna őszi edukációs kampánya. Videós tartalommal igyekszik eljuttatni az öngondoskodás sürgető szükségességét a fiatalok felé. Külön figyelmet szentel a kreatívok, digitális nomádok, szabadúszók körében rendkívül népszerű kata adózási forma nyugdíjvetületének.
Kutatások igazolják, hogy az emberek jövőbe látása csak 1,5-2 évre terjed ki, minden, ami utána van, csak egy borongós jövőkép, ami nem sarkall cselekvésre. Ezért próbál a Signal Iduna az ügyfelek számára jövőbetekintő tanácsokkal szolgálni az öngondoskodást illetően.
A Signal Iduna tavaszi online kampányában fiatalok által kedvelt influencerek meséltek a #TudatosPillanatok, az öngondoskodás fontosságáról a legfiatalabb korosztály számára. Az őszi edukációs kampány célcsoportja a már önálló jövedelemmel rendelkező és a jövőjét felelősen tervező, a nyugdíjára is gondoló fiatalabb és középkorú réteg.
A #TudatosPillanatok kampány központi elemét a Nyugdíjguruval, Farkas Andrással készített videósorozat adja. A szakértő olyan kérdéseket igyekszik megválaszolni mint, hogy miként képzelje el nyugdíjas éveit egy 20-as, 30-as-, 40-es éveiben járó fiatal, ha nem takarékoskodik? Van-e optimális időpont a nyugdíjcélú megtakarítások megkezdésére? Milyen lehetőségeket támogat az állam a nyugdíj-előtakarékosság terén, és melyiket érdemes választani? Miért veszélyes különösen a kata-s vállalkozók és a minimálbéres dolgozók nyugdíjhelyzete?
A kampányhoz külön landing oldal készült, melyen a Nyugdíjguru edukációs videói, egy nyugdíjkalkulátor, a kata adózókat érintő nyugdíj információk és az ingyenes tanácsadást nyújtó szakértők is megtalálhatók.
A kampányt PPC eszközökkel is támogatják november hónapban.