Az LVMH, a világ egyik legnagyobb luxusipari társasága megemelte vételi ajánlatát az amerikai Tiffany ékszerházra, amely ennek alapján beleegyezett a tárgyalások megkezdésébe.
Október végén a francia cég 120 dollárt ajánlott a Tiffany minden egyes részvényéért. Akkor a Tiffany azt közölte, hogy ismerkedik az ajánlattal, és rövidesen választ ad. Az LVMH közel egy hónapig várt, majd részvényenként csaknem 130 dollárra emelte vételi ajánlatát, amivel 15,8 milliárd dollárra árazta be Tiffanyt – írja az MTI a Bloomberg beszámolója alapján.
Az ékszerház a megemelt ajánlat után az LVMH rendelkezésére bocsátotta a pénzügyi helyzetére vonatkozó dokumentumokat, ugyanakkor a Tiffany igazgatótanácsa egyelőre nem hozott végső döntést a felvásárlási ügyben, és még csak nem is célozgatott arra, hogy megállapodás születhet.
Az LVMH márkák tucatjait, a Louis Vuitton táskák mellett például a TAG Heuer karóra-, a Dior parfüm- és a Dom Pérignon pezsgőmárkát egyesíti. Az LVMH a világ 70 országában csaknem 4590 boltot működtet, alkalmazottjainak száma megközelíti a 156 ezret.