- Hirdetés -

Nagyot nyert az RTL Klub

|

Múlt héten minden estét megnyert az RTL Klub, így egész jelentős előnnyel vezetnek. Az X-Faktor közel egymilliós nézettséget ért el és a neten is 129 ezres nézőszámot produkált. A TV2 két legnézettebb műsora a Tények és a Tények Plusz volt.

Az elmúlt héten 9,9 százalékpontra nőtt a két legnézettebb kereskedelmi csatorna közötti főműsoridős különbség a 18-49 éveseknél. Az RTL Klub fél százalékpontot erősödve 17,8 százalékos közönségarányt ért el, a TV2 pedig 1,8 százalékpontos csökkenés után 7,9 százalékkal zárta a hetet.

Minden estét nyert az RTL Klub, ami változást jelent a korábbi hetekhez képest, hiszen azért a  vasárnapokat be szokta húzni a TV2. A legnagyobb előnyt szombat este tudta felmutatni az RTL Klub, amikor 27,4 százalékos share-t hoztak össze a TV2 5,4 százalékával szemben.

Csoportszinten is erős hete volt az RTL-nek. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Magyarország csatornái 31,5 százalékos, a TV2 Csoport 21,8 százalékos közönségarányt produkált.

48. hét / 47. hét / 46. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 17,8% / 17,3% / 17%
TV2 – 7,9% / 9,7% / 9,8%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (48. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)

RTL Klub
Barátok közt – 9,7% (9,4%)
Híradó – 16,5% (17,7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,3% (15,5%)
A Konyhafőnök VIP – 18,4% (18,5%)
Barátok közt ismétlés – 9% (7,8%)

TV2
Anya – 10,5% (10%)
Tények – 15% (14,1%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13,2% (13,5%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 10,4% (11,7%)
Újratervezés – 6,8% (6,9%)
Nyomd a gombot, tesó – 6,2% (7,4%)

Az elmúlt hetekben a Sztárban sztár leszek jó eredményeket szállított a TV2-nek vasárnap esténként. Múlt hétre viszont ez a produkció kifutott és a műsorra tűzött Catch! – úgyis utolérlek! első adása nem tudott a Sztárban sztár leszekhez hasonló nézőszámot hozni. A Catch! közönségaránya 9,4 százalékos volt, és 150 ezer nézőt vonzott a 18-49 évesek köréből. Egy héttel korábban a Sztárban sztár leszek ennek több mint a dupláját hozta.

A napi műsorok közül a Fókusz múlt héten is kicsit az RTL Klub heti átlaga alatt teljesített. A Konyhafőnök VIP viszont lazán megugrotta ezt a szintet, pláne, ha a hétköznap esti csatornaátlagot – 16,6 százalék – nézzük.

A TV2-nek továbbra is jó főműsoridős eredményeket szállít a Tények Plusz, legalábbis a szombati adás kivételével. A Mintaapák című sorozatuk jobb heti átlagra képes, mint a főműsoridős csatornaátlaguk. Az Újratervezés és a Nyomd a gombot, tesó viszont ezt már nem mondhatja el magáról a 6,8 és 6,2 százalékos heti átlagukkal.

A hét legnézettebb műsora ismét az X-Faktor volt. A szombat esti élő adás a 18-49 éveseknél 444 ezres nézőszámot ért el, 31,3 százalékos share mellett. A teljes lakosságnál most nem sikerült meghaladniuk az egymilliós szintet, de nem sokkal maradtak el tőle, hiszen 994 ezres nézettséget produkáltak. A netes nézőkkel pedig meg is volt azért a millió feletti szint, hiszen az RTL Moston 129 ezren nézték meg a tehetségkutatót.

A TV2 legnézettebb műsora a csütörtöki Tények Plusz volt, ami 206 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból. A teljes lakosságnál pedig a hétfői Tények bizonyult a csatorna legnézettebbjének, miután 816 ezres nézettséget hozott a hírműsor.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2019_48het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2019_48hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...