- Hirdetés -

Már megint az X-Faktor nyert

|

Csökkent az X-Faktor nézettsége, de még így is bőven a tehetségkutató volt a múlt hét legnézettebb műsora. A TV2-n a Tények és a Tények Plusz bizonyult a legnézettebbnek.

Az elmúlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségaránya a 18-49 éveseknél 1,4 százalékpontos csökkenés után 16,4 százalékot, a TV2-é pedig 0,1 százalékpontos növekedés után kerek 8 százalékot tett ki. Azaz a két csatorna közötti főműsoridős különbség 8,4 százalékpont volt, ami meglehetősen nagy differenciának számít.

A 18-59 éveseknél és teljes napon azért jóval kisebbnek bizonyult ez a különbség, de ebben az összevetésben is nyerte a hetet az RTL Klub: 10,5 százalékos közönségarányt produkáltak, miközben a TV2 7 százalékot hozott.

Csatornacsoportok terén a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Magyarország televíziói összességében 29,6 százalékos, a TV2 Csoport 23,9 százalékos share-t ért el. Talán ennél is érdekesebb, hogy ezen a téren a két vezető csatornacsoport mennyire más ligában játszik, mint mindenki más. Az MTVA csatornái a múlt hetet 4,7 százalékos közönségaránnyal zárták, a Viacom 5,5 százalékos, a Sony csatornái 5,3 százalékos, az AMC televíziói pedig együtt 5,3 százalékos share-t hoztak össze.

49. hét / 48. hét / 47. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,4% / 17,8% / 17,3%
TV2 – 8%/ 7,9% / 9,7%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (49. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)

RTL Klub
Barátok közt – 11,9% (9,7%)
Híradó – 18,8% (16,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,7% (15,3%)
A Konyhafőnök VIP – 17,8% (18,4%)
Barátok közt ismétlés – 7,8% (9%)

TV2
Anya – 7,7% (10,5%)
Tények – 14% (15%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,5% (13,2%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 11% (10,4%)
Újratervezés – 8,5% (6,8%)
Nyomd a gombot, tesó – 6,3% (6,2%)

Az RTL Klubon a Fókusz és a Konyhafőnök VIP is jobb közönségarányt ért el, mint a főműsoridős csatornaátlag. Nem zárt rossz hetet a Barátok közt sem, hiszen a délutáni epizódok közönségaránya már a 10 százalékos szint fölé kúszott és minden nap nyerték a sávjukat, ebbe beleértve az esti ismétlést is.

A TV2-n a Tények, a Tények Plusz és a Mintaapák is jobban szerepelt a csatorna átlagánál. Az Újratervezés című műsoruk pedig hozta ezt az átlagot, ráadásul a korábbi héthez képest jelentősen nőtt a közönségarányuk, valamint az átlagos nézőszámuk is: a 18-49 éveseknél 103 ezerről 122 ezerre. A Nyomd a gombot, tesó viszont továbbra is gyengén teljesített.

A kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is az X-Faktor nyerte a hetet. A 18-49 éveseknél 332 ezer néző, a teljes lakosságnál 873 ezer néző volt kíváncsi a szombati adásra. Egy hete még 444 ezer, illetve 994 ezer nézőnél jártak. Azért ebből a trendből látszik, hogy nem véletlenül csökkentették az élő adások számát az elmúlt két évadban, hiszen egy idő után kezdenek ebbe belefáradni a nézők.

A TV2-n vasárnap este műsorra tűzött Catch! – úgyis utolérlek! című vetélkedő bár hozta a főműsoridős átlagot a maga 8,6 százalékos share-jével, de mégse tekinthető nagy sikernek. Azért a TV2 vasárnapra időzített saját gyártású tartalmai nem ezt a szintet szokták hozni. Ráadásul az adott sávot nyerte az RTL Klubon futó Jófiúk és a Csillagok háborúja is.

A TV2 múlt heti legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél a hétfői Tények Plusz volt, ami 190 ezres nézettséget produkált. A teljes lakosságnál pedig a keddi Tények hozta nekik a legmagasabb, 814 ezres nézőszámot.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2019_49het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2019_49hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...