Négy hét alatt 22 milliószor töltötték le a Disney+ alkalmazást, a legtöbben értelemszerűen az Egyesült Államokból. Az eddigi adatok alapján úgy tűnik, hogy nagyon bejön a felhasználóknak a streaming szolgáltatás, erre utal például, hogy hosszabb az alkalmazásban eltöltött átlagos idő, mint a Netflix esetében.
Az amerikai letöltések az összes letöltés 85 százalékát adták az Apptopia adatai szerint. Az elemzés alapján az alkalmazáson belüli vásárlások értéke már most 20 millió dollárnál tart, és természetesen a költés túlnyomó része – 81 százalék – is az amerikai felhasználókra esik. A november 12-én rajtolt Disney+ az Egyesült Államokon kívül már további országokban is elérhető, így például Kanadában, Ausztráliában, míg Európában a hollandok férhetnek hozzá a streaming videószolgáltatáshoz.
Az Apptopia elemezte az alkalmazásban töltött időt is, és az derült ki, hogy a rajtot követő négy hétben a Disney+-t átlagosan 5,8 százalékkal hosszabb ideig használták a fogyasztók, mint a Netflixet, míg az Amazon Prime Video-hoz képest 7,8 százalékos volt a fölény.