- Hirdetés -

Nézettségi listavezetőként búcsúzott az X-Faktor

|

Az RTL Klub tehetségkutatójának döntője ismét egymillió feletti nézőszámot hozott. Csatornaszinten is jó hete volt az RTL Klubnak. A TV2-nek bejött a Mintaapák, viszont a többi újdonságukra nem kaptak rá a nézők.

Múlt héten is szaladt a szekere az RTL Klubnak. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben fél százalékpontos növekedéssel 16,9 százalékos közönségarányt értek el, TV2 pedig ezzel párhuzamosan fél százalékpontot csökkent és 7,5 százalékkal zárták a hetet. A két legnézettebb kereskedelmi csatorna közötti differencia így 9,4 százalékpontra nőtt.

Az RTL Klub minden este jobb share-t produkált, mint a TV2 és mindkét csatorna számára a vasárnap jelentette a heti mélypontot, aznap este ugyanis az RTL Klub 10,5 százalékos, a TV2 5,4 százalékos közönségarányt ért el.

A 18-59 éveseket és teljes napot nézve a csatornák sorrendje ugyanez, de az RTL Klub kisebb előnnyel vezet. Konkrétan ez az RTL Klubnál 10,9 százalékos, a TV2-nél 6,8 százalékos heti share-t jelent.

Egyébként mind a 18-49 éveseknél és főműsoridőben, mind a 18-59 éveseknél és teljes napon a Film+ volt a hét harmadik legjobban teljesítő csatornája. A filmcsatorna heti közönségaránya előbbi célcsoportnál 4,4 százalékot, utóbbinál 4,5 százalékot tett ki.

50. hét / 49. hét / 48. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,9% / 16,4% / 17,8%
TV2 – 7,5% / 8% / 7,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (50. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)

RTL Klub
Barátok közt – 9,7% (11,9%)
Híradó – 19,4% (18,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,3% (16,7%)
A Konyhafőnök VIP – 17,5% (17,8%)
Barátok közt ismétlés – 8,1% (7,8%)

TV2
Anya – 9,1% (7,7%)
Tények – 13,9% (14%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13,6% (12,5%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 11,5% (11%)
Újratervezés – 6,9% (8,5%)
Nyomd a gombot, tesó – 4,8% (6,3%)

Az RTL Klubon a Fókusz minden nap nyerte a sávját, de kicsit elmaradtak a heti csatornaátlagtól. Igaz, a hétköznap esti átlagot meg pont elérték. A Konyhafőnök VIP pedig továbbra is igen jó eredményt szállít.

Úgy tűnik, hogy a TV2-nek bejött a Mintaapák című sorozat. Több mint 50 százalékkal jobb heti share-re képes a sorozat, mint a TV2 csatornaátlaga. (Arányaiban ez olyan, mintha egy napi sorozat az RTL Klubon 25-26 százalékos közönségarányt érne el).

Ugyanakkor ezzel véget is értek a jó hírek a TV2 műsorait illetően, hiszen a két héttel ezelőtti erősödés után most megint gyengébb nézettséget szállított az Újratervezés. A Nyomd a gombot, tesó pedig a 4,8 százalékos heti átlagával régen látott rossz share-t hozott a csatornának. Ráadásul a vasárnap esti Catch! – úgyis utolérlek! is meglepően gyenge eredményt, 5,7 százalékos közönségarányt produkált.

A hét legnézettebb műsora – nem túl meglepő módon – az X-Faktor döntője volt. A tehetségkutató a 18-49 éveseknél 422 ezer, a teljes lakosságnál 1,05 millió nézőt vonzott. Ez növekedés az egy héttel korábbihoz képest, amikor 332 ezer, illetve 873 ezer nézőjük volt, bár azzal is ugyanígy listavezetőnek számítottak.

Az RTL Klub második legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél a Konyhafőnök VIP hétfői adása volt (263 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a keddi Híradó (816 ezer néző).

A TV2 legnézettebb műsorárnak a 18-49 éveseknél a hétfői Tények Plusz bizonyult (196 ezer néző), a csatorna házi toplistájának második helyén a Mintaapák végzett, szintén a hétfői epizóddal (187 ezer néző). A teljes lakosságnál a TV2 legjobban teljesítő műsora a hétfői Tények volt (805 ezer néző), megelőzve a Tények Pluszt (764 ezer néző).

A teljes lakosságos Top 10-es listához már hetek óta közel sündörög az ATV-n futó Heti Napló is. Múlt héten a műsoros toplista 13. helyén végeztek 323 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2019_50het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2019_50hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...