Akviráló B2B kampányt indított az észt bejegyzésű, de magyar kézben lévő fintech cég, a BlockBen és a Positive Adamsky ügynökség. A két cég augusztus óta készíti elő a kis- és középvállalkozói szektort célzó, nagyszabású bevezető kampányt, ami most debütál egy Szabó Simon főszereplésével készült online videósorozattal.
A BlockBen egy friss, magyar érdekeltségű fintech vállalkozás, melynek célja, hogy széleskörű és innovatív szolgáltatási palettájával újszerű válaszokat adjon aktuális pénzügyi kérdésekre. A cég egyik terméke, a BlockBenPay, egy blockchain technológián alapuló QR kódos fizetési rendszer, ami nemcsak a vásárlók, hanem a boltok számára is egy modern és egyszerűbb alternatívát nyújt a tranzakciók kezelésére, valamint a vásárlói lojalitás kiépítésére. A BlockBenPay bevezetésére és népszerűsítésére indult hosszú előkészítés után a most debütáló, KKV-kat célzó kampány, amit a cég a Positive Adamsky ügynökséggel készített közösen.
A kampány célja, hogy minél több készpénzforgalmat lebonyolító B2B partner ismerje meg a BlockBenPay-t, valamint az előnyeit, és később váljanak regisztrált partnerekké, elfogadóhelyekké is.