- Hirdetés -

X-Faktor nélkül is az RTL Klub nyerte a hetet

|

A csatornák közötti nézettségi versenyben nem hozott nagy változást az, hogy kifutott az X-Faktor. A 18-49 éveseknél egy film, a teljes lakosságnál pedig az RTL Híradó volt a hét legnézettebb műsora.

Múlt héten mindkét vezető kereskedelmi csatorna közönségaránya  (18-49 évesek és főműsoridő) 0,6 százalékponttal csökkent, tehát az erőviszonyok nem változtak. Az RTL Klub 16,3 százalékos, a TV2 6,9 százalékos közönségarányt produkált, azaz a differencia 9,4 százalékpontot tett ki, ami meglehetősen nagy különbségnek számít.

Az RTL Klub minden este jobb eredmény ért el, mint a fő konkurense. A legkisebb különbséget az X-Faktor nélkül maradt szombat hozta, amikor az RTL Klub 9,6 százalékos, a TV2 pedig 7,6 százalékos share-t hozott össze.

A TV2 6,9 százalékos heti átlagához egyébként nagyon közel volt múlt héten a 6,2 százalékot produkáló Mozi+, ami ezzel a harmadik legnézettebb csatornának számított. A 18-59 éveseknél és teljes napot nézve is az RTL Klubot találjuk az első helyen, 10,6 százalékos share-rel, majd a 6,8 százalékos TV2 és az 5,7 százalékos Mozi+ a sorrend.

51. hét / 50. hét / 49. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,3% / 16,9% / 16,4%
TV2 – 6,9% / 7,5% / 8%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (51. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)

RTL Klub
Barátok közt – 10% (9,7%)
Híradó – 19,3% (19,4%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,1% (16,3%)
A Konyhafőnök VIP – 18,8% (17,5%)
Barátok közt ismétlés – 9,3% (8,1%)

TV2
Victoria – 7,4% (A korábbi héten az Anya 9,1%-ot ért el)
Tények – 13,6% (13,9%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,2% (13,6%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 10,3% (11,5%)
Újratervezés – 5,9% (6,9%)
Vigyázat, gyerekkel vagyok – 5,2% (A korábbi héten ebben a sávban a Nyomd a gombot, tesó 4,8%-ot ért el)

Az RTL Klubon erős heti átlaggal, 18,8 százalékos közönségaránnyal búcsúzott a Konyhafőnök VIP. A Fókusz pedig egy picivel az RTL Klub csatornaátlaga alatt teljesített.

A TV2 esetében a csatornaátlagot továbbra is lazán megugorta a Mintaapák. Az Újratervezés viszont tovább gyengült. A Nyomd a gombot, tesó korábbi sávjába berakott Vigyázat, gyerekkel vagyok ismétlés 5,2 százalékos heti átlaga sem túl erős. Viszont ez még mindig jobb, mint amit a Nyomd a gombot tesó premieradásai hoztak egy héttel korábban.

X-Faktor híján azt tippeltük volna, hogy a Konyhafőnök VIP lesz a hét legnézettebb műsora, de a 18-49 éveseknél és teljes lakosságnál is a második helyen végzett a főzős műsor. A 18-49 éveseknél az RTL Klubon vasárnap este műsorra tűzött A szépség és a szörnyeteg című film bizonyult a hét legnézettebb műsorának (335 ezres nézettség). A teljes lakosságnál pedig a hétfő esti RTL Híradó érte el a legjobb eredményt (856 ezres nézettség).

A 18-49 éveseknél a Konyhafőnök VIP hétfői adása (288 ezer néző), a teljes lakosságnál a pénteki adás (801 ezer néző) teljesített a legjobban.

A TV2 legnézettebb tartalma a 18-49 éveseknél a hétfői Tények Plusz volt (188 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a szintén hétfői Tények (769 ezer néző) végzett a csatorna házi toplistájának élén.

A 18-49 évesek körében a tíz legnézettebb műsor közé egy SuperTV2-n adott film is bekerült. Ez a Női szervek című vígjáték volt, amit szombat este sugárzott a csatorna és a 18-49 éveseknél 125 ezer nézőt vonzott, a teljes lakosságnál pedig 251 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A TV2 szempontjából a múlt hét leggyengébb estéje a vasárnap volt (4,4 százalékos share), amiben nagy szerepe volt a Catch! – úgyis utolérlek!-nek. A műsor nézettsége teljesen bezuhant, mindössze 57 ezer nézőt vonzott és 3,6 százalékos share-t ért el a 18-49 éveseknél.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2019_51het1849
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2019_51hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...