- Hirdetés -

Az élen tért vissza A mi kis falunk

|

A teljes lakosság körében meghaladta az egymilliót az RTL Klub sorozatának a nézettsége. A televíziók körében az RTL Klub, a csatornacsoportok szintjén pedig a TV2 Csoport nyerte a hetet.

Január első hetéhez képest mindkét vezető kereskedelmi csatornának javult a közönségaránya. Az RTL Klubé 2,3 százalékpontos emelkedés után 14 százalékra nőtt, a TV2-é pedig kerek 1 százalékpontos erősödéssel 11,7 százalékra.

Múlt héten a 18-49 éveseknél és főműsoridőben hatszor nyert az RTL Klub és egyszer – csütörtökön – a TV2. Ugyanakkor az utóbbi csatorna sem lehet elégedetlen, mert sokszor közel voltak a fő konkurensükhöz. Például kedd este az RTL Klub 12,3 százalékot, a TV2 12 százalékot ért el. Pénteken sem volt nagy a differencia (RTL Klub: 14,2%, TV2 13,5%) és vasárnap is csak 0,5 százalékpontot tett ki az RTL Klub előnye.

Viszont szombat este nagyot nyert az RTL Klub. 18 százalékos share-t hoztak össze, miközben a TV2 8,3 százalékot.

A 18-59 éveseknél és teljes napon szokás szerint kisebb volt a két csatorna közötti különbség, de ebben az összevetésben is az RTL Klub végzett az élen 10 százalékos share-rel, miközben a TV2 8,6 százalékkal zárta a hetet.

Csoportszinten a TV2 Csoport végzett az élen. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben 26,3 százalékos közönségarányt produkáltak a csatornáik, miközben az RTL Magyarország televíziói 25,6 százalékot értek el.

2. hét / 1. hét / 52. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14% / 11,7% / 10,8%
TV2 – 11,7%/ 10,7% / 11,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (2. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 11% (8,7%)
Híradó – 20,5% (17,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17,6% (16,8%)
Drága örökösök – 17,6% (17,1%)
Bátrak földje – 11% (11%)

TV2
Remények földje – 6%
Tények – 14,5% (13,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 14,6% (13,9%) – keddtől szombatig
Mintaapák – 12% (13,6%)
Exatlon Hungary – 14,4% (14,7%)

Az RTL Klubon nagyon erős hármast alkot hétköznapokon az RTL Híradó, a Fókusz és a Drága örökösök. A Bátrak földje heti 11 százalékos eredménye ugyan elmarad a csatornaátlagtól és veri is a TV2-s Exatlon, viszont láthatóan a múlt héten stabilizálta nézőszámát az új sorozat.

A TV2 átlagát a Tények, a Tények Plusz és az Exatlon is magasan túlteljesítette. A Mintaapák pedig pont hozta a csatornaátlagot.

Abból, hogy az RTL Klub szombat estéje nagyon erősnek bizonyult, talán már sejthető, hogy melyik műsor volt a hét legnézettebbje… Bejött a papírforma és A mi kis falunk legújabb évadának első része végzett a műsoros toplista élén. A sorozat a 18-49 éveseknél 443 ezer, a teljes lakosságnál 1,06 millió nézőt vonzott. Mindkét célcsoportnál a Híradó volt a második, a Drága örökösök pedig az harmadik legnézettebb műsor RTL Klub kínálatából.

A TV2 házi toplistájának élén a 18-49 éveseknél az Exatlon Hungary csütörtöki adása végzett 247 ezer nézővel. A teljes lakosságnál a pénteki Exatlon hozta a legjobb, 632 ezres nézettséget. Ugyanakkor a teljes lakosság körében nem ez, hanem a Tények és a Tények Plusz hétfői adása bizonyult a csatorna legnézettebbjének: 884 ezres és 877 ezres nézőszámmal.

Érdekes módon a többi csatorna közül egy ATV-s produkció járt a legközelebb ahhoz, hogy bekerüljön az RTL Klub és a TV2 műsorai által dominált műsoros toplistára a teljes lakosságnál. Ez pedig a Heti Napló volt, ami múlt vasárnap 366 ezres nézőszámot ért el, amivel a hét 16. legnézettebb műsorának bizonyult.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2020_2het1849
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2020_2hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...