- Hirdetés -

Új vezetőkkel erősít az InStyle

|

Alberti Petra főszerkesztő és Lakatos Márk kreatív igazgató kezei alatt újul meg az InStyle. A Marquard Media Shopping & Style portfolióját új szakemberek bevonásával építi tovább.

A médiavállalat közelmúltban jelentette be, hogy határozott tematikus fókuszok köré építi portfolióját, melyek egyike a JOY, JOY-napok, InStyle és ShoppieGO márkákat magában foglaló Shopping&Style tematika.

Az idei évet máris nagy hírekkel kezdi a médiavállalat, az InStyle – az egyetlen, magát stílusmagazinként definiáló lap- ugyanis új főszerkesztővel és egy újonnan létrehozott kreatív igazgatói pozícióba érkező szakemberrel kezdi 2020-at.

„Célunk, hogy az InStyle a Shopping & Style portfoliónk egyik zászlóshajójaként a jövőben tartalomban, kivitelezésben egyaránt újjászületve szólítsa meg azokat az olvasókat, akik szerint a stílus az önkifejezés egyik meghatározó eszköze, és akik hisznek az egyediség értékében – az élet minden területén. A magazin évi 4 lapszáma exkluzívabb kivitelezésben, emelt oldalszámon jelenik meg és a mindennapi divat és vásárlási tippek helyett a fenntartható és örökérvényű stílusra koncentrál. Alberti Petra főszerkesztőnek való felkérése egyértelmű volt, hiszen Petra a JOY főszerkesztőjeként, korábban pedig sikeres online főszerkesztőként évek óta bizonyítja rátermettségét. Mellé kerestünk olyan új kreatív energiákat hozó szakembert, aki együttműködésben Petrával motorja lesz a megújulásnak, az új koncepció megvalósításának. Lakatos Márk az InStyle követői és ügyfeleink körében egyaránt nagyon kedvelt karakter, több sikeres együttműködésen vagyunk túl, nagyra értékeljük a pozitív hozzáállását, profizmusát, és őszinte örömmel, izgalommal vágunk bele a közös munkába” – mondta Óhidi Zsuzsanna ügyvezető igazgató a változások kapcsán.

„Örömmel térek vissza az InStyle életébe ebben a megtisztelő feladatkörben, hiszen a márka korábbi digitális főszerkesztőjeként is működtem már. Az időtálló divat, a hazai tervezők és a szépségápolás elkötelezett rajongójaként az InStyle mindig is igazi szerelemprojekt volt számomra. Igazán álomszerűnek tartom a kihívást, hogy a világ vezető stílusmagazinjánál bontakoztathatom ki a kreativitásom, a magazin mellett sok új digitális, videós és közösségépítő megoldással is reagálhatunk az olvasóink és hirdetőink igényeire. Ebben pedig Márkkal biztosan jó partnerek leszünk, hiszen a széles érdeklődési kör és az ötletek kifogyhatatlan tárháza úgy érzem közös kvalitásunk. A 2020-ban megjelenő négy lapszámra szezonális stílus kódexként tekintünk, így lehetőségünk nyílik arra, hogy a divat és szépségápolási tematikák dinamikus bővítése mellett széles spektrumon foglalkozzunk a stílusos élet egyéb területeivel is, valamint izgalmas újdonság, hogy a magazinban már korábban is jelen lévő „A férfi stílusa” rovatunk a jövőben jóval nagyobb hangsúlyt kap a nyomtatott és online platformjainkon egyaránt” – nyilatkozta Alberti Petra, az InStyle új főszerkesztője, aki a távozó Ribánszky Ágotától veszi át a megújuló feladatkört.

„A stílus annyival izgalmasabb, mint a divat! Az InStyle új koncepciója pedig nagyon menő: egy míves, cool stílusalbum, ami lelassítja az időt és társ az Én-idő kitöltésében, az önmegvalósításban. Ezért jöttem teljesen lázba, amikor a Marquard Media felkért, hogy legyek a márka kreatív igazgatója. Stílus az élet minden területén, legyen szó ruhákról, gasztro őrületekről, kulturális újdonságokról, utazásokról, partikról és mindenről, ami amúgy is érdekel. Ja, és persze nemcsak hölgyeknek hanem férfiaknak is! Nagyon várom a közös munkát Petrával és a csapattal, mert egy igazi stílusos közösséget szeretnék építeni velük és az InStyle olvasókkal. Hiányzik az országból egy olyan gang, aki az élet minden területét stílusosan éli és élményeit megosztja másokkal. Ehhez biztosít szuper felületet az InStyle printben, online és természetesen menő partikon és rendezvényeken!”- mondta Lakatos Márk az új feladatról.

Az InStyle szellemiségét és működését a jövőben is áthatja a társadalmi felelősségvállalás területén betöltött karakteres szerepvállalás. A márka nemzetközi Fur Free programjához a magyar InStyle is csatlakozott (a Marquard Media Magyarország minden más márkájával együtt nem szerepeltet állati szőrrel készült termékeket egyetlen platformján sem), emellett az InStyle „Badass Women” mozgalom magyarországi elindításával a jövőben még nagyobb teret és hangot ad azoknak a nőknek, akik aktívan tesznek azért, hogy a világ jobb hely legyen.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...