A Szallas.hu csapata nyerte meg a Kreatív Utánpótlás (KRU) Young Cannes Lions előválogatóját, Young Marketer kategóriában. Pardi Dorina, senior brand marketing menedzser és Trepess Beatrix, social media menedzser júniusban utaznak Cannes-ba, hogy nemzetközi mezőnyben is megcsillantsák tehetségüket.
A Szallas.hu két fiatal marketing munkatársának a versenymunka során olyan kreatív koncepciót kellett kitalálnia és briefelnie, melynek hatására az 1 százalékos adófelajánlások mértéke jelentősen nő. „A megoldandó probléma a versenykiírás szerint az volt, hogy az adófizetők alig több mint fele nyilatkozik csak az adója 1 százalékának felajánlásáról, így több mint 10 milliárd forint nem jut el a civil szervezetekhez” – mondta Pardi Dorina, a Szallas.hu senior brand marketing menedzsere. „A kampányunkat arra a tipikus hozzáállásra építettük, hogy a „csak egy vagyok a sok közül” elv miatt sokak nem is foglalkoznak a felajánlással, szerintük ez olyan kis összeg, amivel nem lehet jelentős változást elérni, így inkább nem is választanak civil szervezetet” – ismertette a kiindulópontot Trepess Beatrix, a Szallas.hu social media menedzsere.
Annak érzékeltetésére, hogy ez a sok jelentéktelennek tűnő egy százalékos felajánlás mekkora hiányt jelent, azt találták ki, hogy a szállásadó partnerekkel együttműködve kivesznek egy-egy apró, de szerepe miatt mégis fontos dolgot a szálláshelyről, mint például toalettpapír, konnektor, villanykapcsoló. A kampány részeként érkezéskor a vendég egy értesítőt kap okostelefonjára, mely emlékezteti őket, hogy a szobájuk csak 99 százalékban teljes, 1 százalék hiányzik, keressék meg, mi lehet az.
A megtalálást követően egy edukációs weboldalra látogathat el a vendég, ahol megismerheti a fő üzeneteket, illetve nyilatkozhat is adója 1 százalékának felajánlásáról. Ezt követően pedig egy jobb felszereltségű szobába költöztetik át őt.