- Hirdetés -

Kétmillió euróból lép nemzetközi piacra a magyar márka

|

A Makery a világ első DIY (do it yourself, vagyis csináld magad!) étterme, ahol a vendégek maguknak főznek. A Hiventures, valamint a Solus Capital befektetéséből a Makery most franchise hálózatként hódítja meg a világot.

Első ránézésre a Makery olyan, mint egy rendes étterem, ám a vendégek a kész ételek helyett az elkészítéshez szükséges hozzávalókat kapják meg kis tálkákon, kimérve és előkészítve. Az asztalokba indukciós főzőlapok vannak építve és tableteken futó videó alkalmazás vezet végig a kiválasztott étel elkészítésének lépésein. 20-25 perc alatt játszva elkészíthető egy tökéletes fogás, így mindenki sztárséfnek érezheti magát. A vendégek lehetnek akár párok, családok, baráti társaságok, turisták vagy kollégák. Mindez egy élő és kreatív társasági program, ahol a legtermészetesebb módon tűnik el a különbség, cégvezetők és alkalmazottak, fiúk és lányok, felnőttek és gyerekek között.

Ebben az újszerű éttermi szolgáltatásban látta meg a potenciált az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures és a Solus Capital kockázati tőkebefektető társaság, akik egy közös befektetési körben 2 millió euroval szálltak be a Makery World Zrt. megalapításába. A befektetésből a skálázhatóságot növelő informatikai rendszer fejlesztése, nemzetközi értékesítés és marketing felépítése, valamint a sikeres szolgáltatás elterjesztése történik. Mostanra két jövőbeli franchise partnerrel a Makery már alá is írta a szerződést, melynek megfelelően az év végéig Bécsben és Stuttgartban már várhatóan lesz Makery étterem.

„A budapesti étterem a vendégélmény, az eredeti koncepció, a technikai megvalósíthatóság és gazdasági mutatók terén bizonyított. Három éve telt házzal, növekvő eredményességgel és 5.0-ás értékeléssel működik. Abban, hogy a Makery most szintet lép, külön érdekes, hogy lényegében a franchise konstrukcióval is a DIY koncepciót alkalmazza. Ahogyan az éttermi vendég megkapja a sikeres főzést biztosító tabletes alkalmazást, úgy kapja meg a franchise partner is a siker receptjét, az éttermet működtető korszerű informatikai rendszert. Ez a Makery saját innovatív „Software as a Franchise” megoldása, amellyel a franchise partner nem csak kézikönyv és support formájában kapja meg az üzemeltetéshez szükséges tudást, hanem a működtetést végző eszközt is megkapja” – meséli el Dr. Lendvai Ádám alapító.

A Makery World lépéseit a gyors növekedés megalapozása vezérli, amely segítségével más piacokon is elterjesztheti ezt az egyedi 5.0-ás értékelésű vendégélményt. Filozófiája fókuszában a fogyasztói társadalom korában is az emberi alkotás élménye áll, így a Makery franchise partnerei is egy emberibb és élhetőbb világ megteremtésében vehetnek részt. Vendégei kiléphetnek fogyasztói szerepünkből, miközben eltűnnek a határok kicsik és a nagyok, profik és amatőrök között. A Brand víziója, hogy kihasználva elsőbbségét elterjed, mint a világ vezető DIY éttermi lánca. Ennek érdekében éttermeket nyitó partnereket keres, biztosítja számukra a DIY trend, gasztronómia és a háttérben álló IT rendszer forradalmi keverékét, majd támogatja a megnyíló Makery éttermek sikerét szerte a világon.

A Makery franchise partnerei a szoftveres megoldáson túl a kezdetektől teljes támogatást kapnak, az előkészítő tervezéstől kezdve a megfelelő helyszín megtalálásán keresztül, az étterem megnyitásáig és üzemeltetéséig. A gyorsan belépőknek ezen túl most olyan egyedi win-win helyzet adódik, ahol ők hamar, akár több étterem tulajdonosai is lehetnek. Mivel ehhez a Makery minden támogatást megad, így nem szükséges vendéglátói háttér sem. Limitált early bird konstrukcióban, például Berlinben 200-500 ezer euróból egy reprezentatív 50+ fős vendégszámú Makery étterem indítható! Jelenleg a franchise hálózat felépítése mellett a Makery World Zrt. csapatának építése és új munkahelyek kialakítása is zajlik.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...