Fenyvesi Judit feladata a Magyar Turisztikai Szövetség tulajdonába tartozó médiakiadó termékeinek szakmai támogatása.
Az új pozícióhoz tartozó megbízás célja a többi közt tovább erősíteni, még professzionálisabbá tenni a médiavállalkozás különféle tematikus kiadványait, valamint a hozzá tartozó online felületeket az aktuális trendek és a folyamatosan változó igények figyelembevételével. Mindemellett a közel húszfős szerkesztőség tagjaival közösen innovatív ötletek feltárása, tervezése és megvalósítása, illetve mindezen tevékenységekhez való hozzájárulás és koordinálás is szerepel a célkitűzések között.
A szakember korábban a Social Daily szakmai vezetőjeként a közösségi médiára specializálódott online hírportál szerkesztőségét és a cég érdekeltségébe tartozó, 330 ezer fős követői bázissal rendelkező Facebook-oldalakhoz tartozó teendőket irányította, valamint a cég profiljába illeszkedő rendezvények, események szervezése, illetve szakmai magazin tervezése volt a feladata. Ezt megelőzően a MediaCity egyik főszerkesztőjeként a kiadóvállalat gondozásába került szakmai magazin teljes körű átalakításán dolgozott.
Fenyvesi Judit üzleti kommunikáció szakon szerezte meg alapdiplomáját a mai Budapesti Metropolitan Egyetemen, majd mesterdiplomáját kommunikáció- és médiatudomány szakon a Budapesti Corvinus Egyetemen, s jelenleg is ez utóbbi intézmény doktorjelöltje.