- Hirdetés -

Győzelemmel zárta a februárt a TV2 Csoport (x)

|

Az évindító sikereket követően februárban is tarolt a TV2 Csoport. Az egész napra vonatkozó közönségarány tekintetében mindhárom fő célcsoportban élen jár, de a két nagy kereskedelmi csatorna kábelportfoliójának versenyében is erősebbnek bizonyult, mint versenytársa, az RTL Magyarország. Az Exatlon Hungary nem csupán nyerte saját idősávját, de növelte is fölényét a 18-49 évesek célcsoportjában. A TV2 vadonatúj showműsora, a Nicsak, ki vagyok? – a rejtélyek színpada szintén sorozatosan nyerte saját idősávját februári adásaival mindhárom fő célcsoportban, míg a Mintaapák az eddigi lemagasabb közönségarányt elért epizódokat tudhatja magáénak az év második hónapjában. A Mokka és a Mokkacino is mindent vitt saját idősávjában, a Jocky TV és a Moziverzum pedig egyéves fennállását ünnepelte február 17-én. (x)

A februári hónap is – csakúgy, mint a január – a TV2 Csoport győzelmével zárult az egész napra vonatkozó közönségarány tekintetében mindhárom fő célcsoportban (A18-59: TV2 Csoport: 24,3%, RTL Magyarország: 22,9%, A18-49: TV2 Csoport: 23,3%, RTL Mo.: 22,9%, A4+: TV2 Csoport: 25,0%, RTL Mo.: 21,0%). A két nagy kereskedelmi csatorna kábelportfólióinak versenyét szintén a TV2 Csoport nyerte, mind egész napra vonatkozóan, mind a főműsoridőt tekintve, ugyancsak mindhárom fő célcsoportban. A 18-59 évesek körében a TV2 kábelcsatornái együttesen 14,9%-os közönségarányt tudhattak magukénak az egész napot tekintve, míg az RTL Magyarország kábelportfóliója 12,8%-ot. A főműsoridőt tekintve csaknem ugyanekkora, 2,0 százalékpontnyi volt a különbség a két kábelportfólió közönségaránya között: TV2 kábelcsatornák részesedése: 13,5%, RTL Mo. kábelcsatornák: 11,5%.

A februári hónap újdonságaként hétről hétre újabb és újabb izgalmakkal érkezik a TV2 vasárnap esti maszkos énekes showműsora, a Nicsak, ki vagyok? – a rejtélyek színpada. A műsor februári adásaival nyerni tudta idősávját mindhárom fő célcsoportban: a 18-59 évesek körében a két februári adás közönségarányának átlaga 19,4% volt, míg az RTL Klub az azonos idősávban 16,6%-os közönségarányt ért el. A teljes lakosság körében a TV2 a műsor februári epizódjainak idősávjában 20,0%-os közönségarányt mondhatott a magáénak, míg az RTL Klub 16,0%-ot, a 18-49 éves korosztályban pedig 18,7% volt a TV2 eredménye a műsor ideje alatt, az RTL Klubé pedig 18,0%.

A hétköznap esték főműsoridős sávjának emblematikus műsora, az Exatlon Hungary egy újabb sikeres hónapot tudhat maga mögött. Januárhoz hasonlóan februárban is nyerte az idősávját a 18-49 évesek körében, ráadásul még nagyobb, 1,5 százalékpontos különbséggel, mint az év első hónapjában. A TV2 közönségaránya 14,9% volt a 18-49-es korcsoportban a februári Exatlon adások sávjában, míg az RTL Klub ugyanezen idősávja 13,4%-ot produkált (januárban: TV2 az Exatlon sávjában: 15,0%, RTL Klub ugyanezen idősávban: 14,0%). A sport reality továbbra is rendkívül népszerű a 18 év alattiak körében, hiszen a 4-17 éves korosztályt vizsgálva a februári adások közönségaránya 19,5% (az RTL Klub ugyanezen idősávban futó műsoraival mindössze 7,7%-os közönségarányt mondhat magáénak a 4-17 évesek körében).

A Mintaapák című sorozat, amely immár november 11 óta fut a TV2 műsorán, szintén szép sikereket könyvelhetett el februárban, hiszen az eddigi legmagasabb közönségarányt elért epizódjai az elmúlt hónaphoz kötődnek. A 18-59 évesek körében a február 26-i adás 15,5%-os közönségaránnyal büszkélkedhet, míg a 18-49 évesek körében a február 12-i epizód még ennél is magasabb, 15,9%-os közönségarányt ért el.

A Mokka és a Mokkacino továbbra is toronymagasan uralják a versenyt idősávjukban mindhárom fő célcsoportot tekintve (A18-59, A18-49, A4+). A Mokka epizódjainak átlagos közönségaránya februárban 14,3% volt a 18-59 évesek, 19,9% pedig a teljes lakosság körében. Ugyanakkor a Mokka idősávjában az RTL Klub 6,1%-os, az ATV pedig 4,8%-os közönségarányt tudhatott magáénak a 18-59-es korcsoportban, míg a teljes lakosságot tekintve ezek az értékek a következők voltak: RTL Klub a Mokka idősávjában: 5,5%, az ATV ugyanezen idősávban: 7,3%. A Mokkacino februári közönségarányának átlaga a 18-59-es korcsoportban 8,9% volt, s ezzel nyerte idősávjában a versenyt. A műsor idősávjában az RTL Klub 2,9%-os, míg az ATV 1,9%-os közönségarányt produkált február hétköznapjain, a 18-59-es célcsoportban.

A Tények februári főműsoridős adásai 15,1%-os közönségaránnyal zárták a hónapot a 18-59 évesek körében, míg a hétköznap esti főműsoridőket tekintve a Tények epizódjainak átlaga 16,0% volt, a Tények Plusz pedig – ugyancsak a hétköznap esték főműsoridős sávjában – 16,2%-os közönségarányt ért el. A TV2 e két zászlóshajója a főműsoridő gerincét alkotja, s átvezeti a nézőket a hírek világából a prime time többi saját gyártású műsora felé.

Február 17-én ünnepelte 1 éves születésnapját a Jocky TV és a Moziverzum. A TV2 Csoport portfóliójának két legfiatalabb csatornája egy év alatt olyan népszerű lett a magyar tévénézők körében, hogy a közel 120 magyar és számos idegen nyelvű tévécsatornát számláló hazai piacon ez év februárjában a 18-59 évesek körében a Jocky TV 1,2%-os, a csatorna eddigi legmagasabb havi közönségarányával a 18. helyet szerezte meg a csatornák rangsorában, a Moziverzum pedig 0,9%-os eredményével a 25. helyen végzett (közönségarány szerinti rangsor, egész napra vonatkozóan). A Jocky TV olyan közkedvelt és klasszikus sorozatoknak köszönheti egyre növekvő népszerűségét, mint a Dallas, a Derrick vagy éppen a Columbo, míg a Moziverzum változatos filmkínálata mellett tavaly és idén februárban is otthonunkba hozta az Oscar-gála izgalmas pillanatait, a sztárok vörös szőnyeges bevonulásától a díjátadó ceremóniáig. Emellett a Moziverzum szerda esténként 21 órától önálló brandje, a Para Szerda égisze alatt a horrorfilmek kedvelőit is a képernyők elé csábítja. (x)

Általános célcsoport: A18-59, Live + As Live

Forrás: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...