Ötödik alkalommal hirdeti meg az MPRSZ az Employer Branding Awardot. A pályázatokat március 20-ig várják.
A pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel.
A Díj azon HR- és kommunikációs szakemberek és osztályok együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb Employer Branding kampányokat, stratégiákat dolgozták ki és hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind azon kívül.
A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy a magyarországi munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemezőbbek legyenek.
Az Employer Branding Award honlapján az összes fontos információt egy helyen megtalálhatják az érdeklődök. A Magyar PR Szövetség a jelentkezéseket 2020. március 20-ig várja. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2020 tavaszán várható.