Jótékonysági ruhagyűjtési akciót hirdetett a Lidl Magyarország 2020. január végén munkavállalói körében. Az akció kiterjedt a vállalat 182 áruházára, 3 logisztikai központjára és a központi irodaházra is, így összesen több mint hatezren csatlakozhattak a kezdeményezéshez. A gyűjtés során több mint 120 raklap ruha és lábbeli gyűlt össze, melyet az elkövetkező időszakban hátrányos helyzetű gyermekeknek és családtagjaiknak juttat el a Lidl két civil szervezeti partnerén, a Baptista Szeretetszolgálaton és a Máltai Szeretetszolgálaton keresztül.
A Lidl Magyarország felelős vállalatként évek óta kiemelt figyelmet fordít a hátrányos helyzetű gyermekekre és családtagjaikra. Adományozási programjának köszönhetően egész évben támogatást nyújt számukra többek között tartós élelmiszerek és nem élelmiszer jellegű adományok formájában.
A vállalat 2020. január végén ezen programjához igazodva indította el jótékonysági ruhagyűjtési akcióját, mellyel azt a célt tűzte ki, hogy a támogatáson túl egyben esélyt is adjon a rászorulóknak, hogy ruházatuk miatt ne kerüljenek hátrányos helyzetbe az olyan hétköznapi élethelyzetekben, mint pl. az óvodába, iskolába, munkahelyre járás.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta: „A kijelölt gyűjtési pontokra jó állapotú, tiszta, gyermek és felnőtt ruházatot, valamint lábbeliket hozhattak be munkavállalóink. Az akció a vártnál is nagyobb sikerrel zárult, munkavállalóink lelkesedésének köszönhetően ugyanis végül 18 tonna ruha és cipő gyűlt össze. A több mint 120 raklapnyi adományt vállalatunk már át is adta két civil szervezeti partnerének, a Baptista Szeretetszolgálatnak és a Máltai Szeretetszolgálatnak, akik az elkövetkező időszakban eljuttatják azokat a leginkább rászorulóknak.”